MS Windows
briani 27239
Fjerne dll´er
Fra : Stig Bang-Mortensen

Dato : 29-05-06 20:40

Hvordan fjerner jeg følgende;

HbtCoreSrv.dll
HbtHostIE.dll
HbtToolbar.dll

Stig Bang-Mortensen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 29-05-06 21:03

Stig Bang-Mortensen skrev:

> Hvordan fjerner jeg følgende;
>
> HbtCoreSrv.dll
> HbtHostIE.dll
> HbtToolbar.dll

fra en prompt hvor du står i mappen med filerne:
regsvr32 /u hbtcoresrv.dll
del hbtcoresrv.dll

Teoretisk set ihvertfald.. det lugter lidt af spyware og det har en tendens
til at beskytte/gendanne "sigselv".

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : Stig Bang-Mortensen

Dato : 29-05-06 21:23

Sune Storgaard wrote:

> [...]
>
> Teoretisk set ihvertfald.. det lugter lidt af spyware og det har en
> tendens til at beskytte/gendanne "sigselv".

Jeg fandt en løsning. Under Egenskaber/sikkerhed kunne jeg afvise at de
skulle køre. Efter en genstart var de pludselig til at tale med. Samtidig
gjorde en tur gennem registringsdatabasen underværker.

Stig Bang-Mortensen