online køb
Fra : Søren Sohl

Dato : 17-06-01 11:37

Jeg ville lige spørge her på kanalen, hvilken online shop folk bruger til at
købe musik med?

Jeg brugte altid Boxman indtil de simpelthen blev for langsomme, og derfor
også tilsidst lukkede. Derefter er jeg gået over til at bruge de engelske:
www.whsmith.co.uk og www.hmv.co.uk . De har udvalget, men pundet er alt for
højt. Jeg synes de danske www.bol.com og www.cdskiven.dk er dårlige, da de
intet udvalg har og som regel er lige så dyre som butikkerne. Noget pest at
man ikke bor i US of A......well hvad siger I?

mvh Søren

Fra : Hans Møller

Dato : 17-06-01 12:09

"Søren Sohl" wrote
> [...]
> højt. Jeg synes de danske www.bol.com og www.cdskiven.dk er dårlige, da de
> intet udvalg har og som regel er lige så dyre som butikkerne.

Jeg benytter gerne cdon.dk, der er bedre end boxman var da de var bedst.
Ellers benytter jeg recordheaven.dk. Det er bare ret dyrt og lidt langsomt,
men man får sin vare. Deres udvalg inden for hård rock, metal, progressivt
samt punk er ret stort.

> Noget pest at
> man ikke bor i US of A......well hvad siger I?

Nej

Mvh Hans

Fra : Jacob

Dato : 17-06-01 13:15

"Søren Sohl" <0031sps@but.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> man ikke bor i US of A......well hvad siger I?

Igen kommer det an på hvad slags musik du søger. Er det mest elektronisk og
dance så er www.dezignersoundz.dk og www.loudmusic.dk helt suveræne. Hvis
det er rock så vil jeg anbefale www.rillen.dk eller www.badenbaden.dk . Hvad
udvalget angår, kan det ofte betale sig at sende en mail til det pågældende
sted for at høre om de ikke kan skaffe det ønskede hjem, det er nemlig ikke
altid at hele butikkens udvalg er at finde på hjemmesiden.

---Jacob---

Fra : Rikke & Preben

Dato : 19-06-01 20:22

Prøv den svenske monsterpladeforretning "Skivhugget" i Gøteborg -
www.skivhugget.se , de kan levere stort set alt.

Preben

Søren Sohl <0031sps@but.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gi17p$qqi$1@sunsite.dk...