MS Windows
briani 27239
SystemRestore vil ikke restore?
Fra : Sven

Dato : 27-05-06 23:34

Hej.
Jeg har en forholdsvis nyinstalleret WindowsXP Pro, hvor System Restore har
virket fint. Jeg har så haft kørt programmet Diskoprydning i onsdags og jeg
bad den om at slette alle restorepoints pånær det sidste. Det gjorde den, og
den har også lavet nye restorepoints derefter, men uanset hvilket et jeg
vælger, så kører HD meget længe, og når den ENDELIG er færdig med at boote,
så skriver den, at den ikke kunne restore PC'en da der ikke er sket nogen
ændringer. Det VED jeg der er, idet der dels er installeret ny driver
version af mit grafikkort, og dels installeret et nyt program i
c:\programmer.

Hvordan får jeg SystemRestore til at virke igen?

Sven

Fra : jama

Dato : 28-05-06 02:50

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i en meddelelse
> [...]
> nyt program i c:\programmer.
>
> Hvordan får jeg SystemRestore til at virke igen?
Kommer til at tænke på,om det er fordig System Restore tager et punkt fra
før dinne nye install. blev til?Altså et gammelt
Mvh.Jama