MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Spørge om Google Earth !
Fra : John

Dato : 27-05-06 18:44

Hej alle.
Jeg ved ikke hvilken gruppe jeg kan spørge,
så jeg forsøger her !
Jeg har install. "Google Earth" men kan ikke huske hvordan
jeg får jordkloden på skrivebordet.
Er der en venlig sjæl der kan guide mig ?
Hilsen John

Fra : Bent E.

Dato : 27-05-06 19:27

> Jeg har install. "Google Earth" men kan ikke huske hvordan
> jeg får jordkloden på skrivebordet.
> Er der en venlig sjæl der kan guide mig ?

Start/programmer/google earth/højreklik/opret genvej, eller noget i den
retning, så hut jeg visker.

Mvh Bent E.
--
Ved mail, fjern XYZ

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : L.E.P.

Dato : 28-05-06 08:37

Sat, 27 May 2006 19:44:26 +0200, skrev "John" <kispus@despammed.com> :

> [...]
>Jeg har install. "Google Earth" men kan ikke huske hvordan
>jeg får jordkloden på skrivebordet.
>Er der en venlig sjæl der kan guide mig ?

Hvis du mener en genvej på skrivebordet, så

1. Find filen GoogleEarth.exe (Sandsynligvis i mappen
Programmer\Google\GoogleEarth)

2. Højreklik på filen og vælg Send til > Skrivebord (Opret genvej)

Hilsen Lars

Fra : HJS

Dato : 28-05-06 11:01

"John" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har install. "Google Earth" men kan ikke huske hvordan
> jeg får jordkloden på skrivebordet.

Det kan du kun med den proffesionelle version, ikke med den gratis standard version.
Ellers ligger det under Tools-Option-View. Men jeg synes at den er irriterende at
have liggede der. Man kan ikke se ikonerne pga. kloden.

Hans

Fra : John

Dato : 28-05-06 13:51

"HJS" <hjs_privat@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ellers ligger det under Tools-Option-View. Men jeg synes at den er
> irriterende at have liggede der. Man kan ikke se ikonerne pga. kloden.

Hej Hans
Det skulle være den proff. ver. og har tidligere haft kloden
på skrivebordet, men kan sku ikke huske hvor der skal være flueben i !!!!
Hilsen John

Fra : HJS

Dato : 28-05-06 14:09

> Det skulle være den proff. ver. og har tidligere haft kloden
> på skrivebordet, men kan sku ikke huske hvor der skal være flueben i !!!!

Hej John.
Jeg har desværre ikke proff. versionen mere, da jeg kun havde en 30 dages trial
version. Derfor kan jeg ikke sige det helt nøjagtig. Men jeg mener at
under -Tools-Option-View var et sted man kunne sætte flueben.
Under Option var der også mange andre faneblade. Prøv at kigge der.

Hans