MS Windows
briani 27239
Gammellaptop
Fra : Ukendt

Dato : 26-05-06 19:19

Jeg har en ældre laptop med en 4gb hdisk.
Oprindelig var der installeret Win 98 og der er en recoverry CD og diskette
med.
MNit problem er at der i mellemtiden er installeret XP og nu kan jeg ikke
bruge orginal recovery sætter til at geninstallere det oprindelige (NTFS
versus FAT 32)
NTSF har allokeret 8mb i en ubestemt partition som jeg ikke kan få "lov" til
at ophæve med Fdisk - hvad fande.. kan jeg så gøre?
På forhånd tak for hjælpen

Flemming

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 26-05-06 19:48

FLP skriblede:

> NTSF har allokeret 8mb i en ubestemt partition som jeg ikke kan

> "lov" til at ophæve med Fdisk - hvad fande.. kan jeg så gøre?
> På forhånd tak for hjælpen

selvfølgelig kan du det, du skal bare slette
"Non Dos partition".

--
Lars Fragstrup