MS Windows
briani 27239
Sletning af spam
Fra : Erik Kirkeby

Dato : 26-05-06 14:37

Når jeg blokerer en afsenderadresse med spam kommer der en boks, hvor jeg
skal klikke OK. - Dernæst kommer der en boks, der meddeler, at mailen nu er
slettet. - Herefter skal jeg ind på "slettet post" og fjerne den igen (for
jeg vil ikke have skidtet liggende), og igen skal jeg klikke OK for at
godkende fjernelsen.
Mit ønske er, at når jeg blokerer en adresse, så fjernes hele
postforsendelsen på én gang.
Kan det lade sig gøre at indstille sig til det??

Mvh
Erik

Fra : Torben Farum

Dato : 26-05-06 15:19

"Erik Kirkeby" <erik.kirkeby@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> postforsendelsen på én gang.
> Kan det lade sig gøre at indstille sig til det??

Det afhænger vel af hvilket program du anvender mod spam ?

Jeg kan se du bruger Outlook Express
Du kan under indstillinger - vedligeholdelse sætte flueben i "tøm mappen
slettet post når OE afsluttes."
Det løser dog ikke hele dit problem.

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 26-05-06 17:19

Torben Farum skriblede:

> Jeg kan se du bruger Outlook Express
> Du kan under indstillinger - vedligeholdelse sætte flueben i
"tøm
> mappen slettet post når OE afsluttes."
> Det løser dog ikke hele dit problem.

Opsætning af regler, men det kan vi
diskutere i:

--
Lars Fragstrup

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 26-05-06 17:49

"Erik Kirkeby" <erik.kirkeby@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse news:0wDdg.20969$yg.5504@news.get2net.dk...
> Når jeg blokerer en afsenderadresse med spam kommer der en boks, hvor jeg skal klikke OK. -

Du slipper aldrig af med spam på den måde. De ændrer hele tiden alt.