MS Windows
briani 27239
Aspnet konto
Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 24-05-06 08:52

Hvordan disabler jeg min Aspnet konto ?
Har gjort det før men kan ikke lige huske hvordan.
Se under Aspnet i Dk.binaer.

WinXP Pro Sp2. + alle updates.

Mikkel

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 24-05-06 19:15

Jens Mikkel Lausten skrev:

> Hvordan disabler jeg min Aspnet konto ?

Start > Kør: lusrmgr.msc
Klik på 'Users' i venstre side, og dér har du den så.
Højreklik på kontoen, vælg 'Properties' og stil den til 'Account
is diabled'.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 24-05-06 23:50

Thomas G. Madsen wrote:

> Start > Kør: lusrmgr.msc
> Klik på 'Users' i venstre side, og dér har du den så.
> Højreklik på kontoen, vælg 'Properties' og stil den til 'Account
> is diabled'.

Hej Madsen....jeg vidste jeg kunne regne med dig

Jeg plejer at bruge Black Vipers hjemmeside, men den har været "Under
Construction" temmelig længe.

Tak for hjælpen, Mikkel

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 25-05-06 12:08

Jens Mikkel Lausten skrev:

> Hej Madsen....jeg vidste jeg kunne regne med dig

Tak. :)

> Jeg plejer at bruge Black Vipers hjemmeside, men den har været
> "Under Construction" temmelig længe.

Jeg har efterhånden opgivet den side. Den var ellers kortvarigt
i luften igen efter en længere pause, men nu er den så nede igen.

> Tak for hjælpen, Mikkel

Velbekomme.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ricko.

Dato : 26-05-06 06:01

> [...]

Hej, hvad er den aspnet konto egentligt til, har den også .

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 26-05-06 09:27

Ricko. wrote:
> "Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej, hvad er den aspnet konto egentligt til, har den også .

Endnu et Microsoft sikkerhedshul .....??
Jeg ved det faktisk ikke..........spørg Madsen
Jeg plejer bare at lukke alle de konti jeg ikke bruger.

Mikkkel

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-05-06 14:35

Ricko. skrev:

> Hej, hvad er den aspnet konto egentligt til, har den også .

Prøv et kig på: <http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/aspdot.php>.

Summa summarum er vel, at de færreste har behov for den.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ricko.

Dato : 27-05-06 05:23

> Prøv et kig på: <http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/aspdot.php>.
>
> Summa summarum er vel, at de færreste har behov for den.

> [...]

Så blev den lukket, tak for det