MS Windows
briani 27239
IE 7 beta 2
Fra : kk

Dato : 24-05-06 07:17

Hej NG,
Jeg har netop downloaded subj. og kunne tænke mig at prøve den.
Mit system er WinXP Home (SP2) DK.
Hvis jeg installerer den, uden videre, kan jeg så komme tilbage igen, uden
videre?
Er der noget jeg skal passe på?.
mvh
kk

Fra : jda

Dato : 24-05-06 16:14

Wed, 24 May 2006 08:16:33 +0200 skrev kk i dk.edb.system.ms-windows :

> [...]
> Mit system er WinXP Home (SP2) DK.
> Hvis jeg installerer den, uden videre, kan jeg så komme tilbage igen, uden

Sørg for at oprette et systemgendannelsespunkt før du går i gang.
'Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Opret et
gendannelsespunkt.' Og lad så være med at installerer/afinstallere andet de
første par dage indtil du har bestemt dig. Men læs i øvrigt release notes
http://msdn.microsoft.com/ie/releasenotes/default.aspx, specielt afsnittet
om afinstallation. Jeg plejer at skrive at man godt kan slette alle
$etellerandet$ mapperne i windowsmappen, men det skal man vist ikke gøre
hvis man vil have en chance for at kunne komme af med den igen
--
Jakob
Få en gratis koncertoplevelse til Depeche Mode 7. juni

Fra : kk

Dato : 25-05-06 08:08

"jda" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse

> [...]
> $etellerandet$ mapperne i windowsmappen, men det skal man vist ikke gøre
> hvis man vil have en chance for at kunne komme af med den igen

Hej,
Tak for svar. Det prøvede jeg, og det gik fint med at gendanne.
Da jeg imidlertid ville afinstallere IE 7 beta 2, kunne jeg ikke finde den
under kontrolpanelets "tilføjelse og fjernelse af programmer". Alt virker
som det skal, men jeg spekulerer på, om den stadig er der.
Ved du noget om det?
mvh
kk

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 25-05-06 11:37

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> under kontrolpanelets "tilføjelse og fjernelse af programmer". Alt virker
> som det skal, men jeg spekulerer på, om den stadig er der.
Hej
Som jeg forstår dig så har du åbenbart gendannet
førend du prøver at afinstallere IE 7 beta 2,
Hvis det er korrekt forstået så er den der sikkert endnu.
Prøv og se om der ikke er oprettet et gendannelsespunkt
efter det du selv lavede.
Du skulle have afinstalleret IE 7 først og kun brugt dit
gendannelsespunkt hvis der kom koks i maskinen.

--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen

Fra : kk

Dato : 25-05-06 14:52

"Bjarne Christensen" <Virker@Ikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis det er korrekt forstået så er den der sikkert endnu.
> Prøv og se om der ikke er oprettet et gendannelsespunkt

Ja,
der er et "Fortryd sidste gendannelsespunkt".
Det må vel betyde at IE 7 Beta 2 nu ligger i min "gendannelsesvolume" og at
jeg derfor ikke kan se den??.
> Du skulle have afinstalleret IE 7 først og kun brugt dit
> gendannelsespunkt hvis der kom koks i maskinen.

Det er jeg sikker på at du har ret i, - min fejl!

Hvis jeg afbryder muligheden for gendannelse, rebooter, og slår den til
igen, kan jeg så ikke regne med at være tilbage på nul?

mvh
kk

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 25-05-06 18:33

> [...]
> Hvis jeg afbryder muligheden for gendannelse, rebooter, og slår den til
> igen, kan jeg så ikke regne med at være tilbage på nul?

Jo det burde virke.
Ellers kunne du jo installere IE 7 igen
og så fjerne den ( rigtigt) via tilføj fjern programmer.
Men jeg ville bruge dit eget forslag
Jeg blev også meget hurtigt træt af IE 7
--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen

Fra : kk

Dato : 25-05-06 18:54

> [...]
> og så fjerne den ( rigtigt) via tilføj fjern programmer.
> Men jeg ville bruge dit eget forslag
> Jeg blev også meget hurtigt træt af IE 7
Det gjorde jeg så, afbrød muligheden for gendannelse og slog den til igen
efter reboot.
Der ligger nu nok eet eller andet fra IE7, jeg mener at have fundet en mappe
(af de blå) i WINDIR. Men ellers synes alt at være i orden.
Jeg blev ligeledes hurtigt træt af IE7, den er lidt for bøvlet - eller jeg
er for dum.
Jeg takker for korrespondancen.
mvh
kk>

Fra : Ricko.

Dato : 26-05-06 07:13

> Jeg blev ligeledes hurtigt træt af IE7, den er lidt for bøvlet - eller jeg
> er for dum.
HAHA , hvis du er dum , er jeg det også, det er en gang være hø de har lavet
der, jeg har dog ingen problemer med at slippe af med den igen , jeg bruger
backup med powerquest til anden harddisk,

Fra : kk

Dato : 26-05-06 09:23

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> lavet der, jeg har dog ingen problemer med at slippe af med den igen , jeg
> bruger backup med powerquest til anden harddisk,

Jeg er sluppet af med den nu. Vi burde danne en specialklub for retarderede
nørder.
Al magt til de dumme!
God weekend,
kk

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 26-05-06 17:47

> [...]
> Da jeg imidlertid ville afinstallere IE 7 beta 2, kunne jeg ikke finde den under kontrolpanelets "tilføjelse og

Har du markeret "Vis opdateringer"