MS Windows
briani 27239
Sprogikon på proceslinien forsvundet
Fra : Preben Kaas

Dato : 23-05-06 16:57

Min mulighed for at skifte sprog via proceslinien er pludselig
forsvundet.
Aner ikke hvad jeg har gjort.

Kan nogen hjælpe mig med at få den tilbage?

Anvender Windows XP

mvh
Preben

fjern xxxx ved mail

www.prebenkaas.dk

Fra : Preben Andersen

Dato : 23-05-06 17:20

"Preben Kaas" <prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> skrev i en meddelelse
> Min mulighed for at skifte sprog via proceslinien er pludselig
> forsvundet.
> Aner ikke hvad jeg har gjort.
>
> Kan nogen hjælpe mig med at få den tilbage?

Højreklik på linien og vælg værktøjslinier og Værktøjslinien Sprog

mvh
Preben

Fra : Preben Kaas

Dato : 23-05-06 17:36

On Tue, 23 May 2006 18:19:38 +0200, "Preben Andersen"
<pranSLETDETTE@privat.dk> wrote:

>Højreklik på linien og vælg værktøjslinier og Værktøjslinien Sprog

Det har jeg prøvet, men det hjalp desværre ikke

mvh
Preben

Fra : Claus Holmelin Høyer

Dato : 23-05-06 18:58

Preben Kaas <prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> skrev:

Værktøjslinien Sprog

>Det har jeg prøvet, men det hjalp desværre ikke
>
>mvh
>Preben

Du skal vælge "Gendan værktøjslinien sprog" hvis
du kan det.
Ellers skal du i Kontrolpanelet vælge Inernatioale
og sproglige indstillinger.
Vælg fanebladet Sprog, og klik på Detaljer...
Klik på Værktøjslinien Sprog...., det sku' være det.
/Claus

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 23-05-06 19:12

> [...]
> forsvundet.
> Aner ikke hvad jeg har gjort.
>
> Kan nogen hjælpe mig med at få den tilbage?

Kontrolpanel internationale sprog indstillinger
Sprog / detaljer værktøjslinien sprog
sæt flueben i vis værktøjslinien sprog

--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen

Fra : Preben Kaas

Dato : 23-05-06 20:42

On Tue, 23 May 2006 20:11:51 +0200, "Bjarne Christensen"
<Virker@Ikke.dk> wrote:

>Kontrolpanel internationale sprog indstillinger
>Sprog / detaljer værktøjslinien sprog
>sæt flueben i vis værktøjslinien sprog

tak allesammen - nu virker det igen.

mvh