MS Windows
briani 27239
Alternativ til Windows Media Player søges.
Fra : Claus Holmelin Høyer

Dato : 23-05-06 12:53

Hej!

Findes der et godt alternativ til Windows Media PLayer?
Et evt. alternativ skal i net/connection kunne configureres uafhængigt
af internet-/browser-indstillinger, jeg tænker her specielt på
proxy-setup.
Ønsker nemlig at bruge anden proxy til denne.

Mvh.
Claus H. Høyer

Fra : Denn!s H

Dato : 23-05-06 13:56

"Claus Holmelin Høyer (slet F538Z)" <chh@F538Zprivat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11483854460.508379805906774@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Et evt. alternativ skal i net/connection kunne configureres uafhængigt
> af internet-/browser-indstillinger, jeg tænker her specielt på

Hvis det er WMP10 du har,

I WPM11 er der indstillinger af proxy uafhængigt af browser.

Den findes i en DK version her
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/AllDownloads.aspx?displang=en&qstechnology

Denn!s H

Fra : emj

Dato : 23-05-06 16:27

"Denn!s H" <@> skrev:

>I WPM11 er der indstillinger af proxy uafhængigt af browser.

Kan man godt risikere at installere VMP11 Beta?

Hilsen emj

Fra : Denn!s H

Dato : 23-05-06 17:42

"emj" <lamaguf@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan man godt risikere at installere VMP11 Beta?

Kigger jeg under Hjælp -> Om Windows Media Player, står der intet om at det
er en Beta - men det er det nu nok når det står på MS hjemmeside.

Den kører meget fint på min PC, som WMP10 også gjorde. Jeg har dog kun brugt
den i 3 dage.
Synes godt om forbedring af Bibliotek med SiteMapPath og Rip mulighederne.

Denn!s H

Fra : Paw P Larsen

Dato : 23-05-06 17:37

Claus Holmelin Høyer (slet F538Z) wrote:
> [...]
> af internet-/browser-indstillinger, jeg tænker her specielt på
> proxy-setup.
> Ønsker nemlig at bruge anden proxy til denne.

Det kan du allerede i WMP. Tools -> Network -> Streaming proxy settings
-> HTTP -> Configure -> Use the following proxy server.

Fra : Claus Holmelin Høyer

Dato : 23-05-06 18:40

Paw P Larsen <nospam@wer.dk> skrev:

>Det kan du allerede i WMP. Tools ->
>Network -> Streaming proxy settings
>-> HTTP -> Configure -> Use the
>following proxy server.

Jo det er rigtig nok, men ikke i mit tilfælde.
Her har administratoren låst for at man kan ændre
dette.
Kan rette i ->Kontrolpanel ->Internetinstillinger,
men den vender tilbage til "default", når man har
været logget af.
Derfor ville jeg gerne have en anden player, som
ikke bare bruger Windows instillingerne.
Har bla. sat min Firefox til anden proxy.

/Claus.

Fra : Paw P Larsen

Dato : 23-05-06 20:28

Claus Holmelin Høyer wrote:

> [...]
> Derfor ville jeg gerne have en anden player, som
> ikke bare bruger Windows instillingerne.
> Har bla. sat min Firefox til anden proxy.

Real Player i basisudgaven og med "On startup display" sat til
"Player only" så man undgår deres Real Guide når man starter den.

Personligt bruger jeg mere RealPlayer end Windows Media Player.

Fra : jda

Dato : 24-05-06 04:51

23 May 2006 11:53:14 GMT skrev Claus Holmelin Høyer i
dk.edb.system.ms-windows :

Du kan prøve VLC media player, http://www.videolan.org/vlc/
--
Jakob
Få en gratis koncertoplevelse til Depeche Mode 7. juni