MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
skifte harddisk med c-drevet på.
Fra : Henning Hansen

Dato : 22-05-06 17:18

Jeg har c drevet liggende på en gammel lidt for lille og vel snart
ustabil harddisk.
Hvordan skifter jeg nemmmest harddisken og geninstallerer windows pro
uden at skulle geninstallere alle mine programmer igen. Jeg har et
drev hvor der evt er plads til at kopiere c- drevets indhold over
imens.

Fra : John

Dato : 22-05-06 17:35

"Henning Hansen" <henningf@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan skifter jeg nemmmest harddisken og geninstallerer
> windows pro
> uden at skulle geninstallere alle mine programmer igen.

Prøv at kigge her:

http://www.snapfiles.com/reviews/HDClone_Free_Edition/hdclonefree.html

Mvh John

Fra : Snuden

Dato : 22-05-06 17:36

On Mon, 22 May 2006 18:18:00 +0200, Henning Hansen
<henningf@fjernmail.dk> wrote:

> [...]
>uden at skulle geninstallere alle mine programmer igen. Jeg har et
>drev hvor der evt er plads til at kopiere c- drevets indhold over

Ghost disken - så er du fri for geninstallation i det hele taget :)
--
Snuden