MS Windows
briani 27239
Mangler Personal Web Manager
Fra : Kurt G

Dato : 20-05-06 17:25

Hej NG!
Jeg er ved at lære lidt om databaser på hjemmesider of har købt et hæfte,
der hedder 'Databasestyrede websider'.
Der anvendes heri ISS '(Internet Informations Service) samt Personal Web
Manager.
Jeg har fået installeret ISS og skulle ifølge hæftet så også have fået
installeret Personal Web Manager. Desværre kan jeg ikke se, at Personal Web
Manager er blevet nstalleret (mappen mangler helt).
Jeg har en Acer 234LCD med XP prof.

Er der nogen, der ved hvad der er gået galt?

Mvh Kurt

Fra : Kurt

Dato : 21-05-06 12:09

Hej

> [...]
> der hedder 'Databasestyrede websider'.
> Der anvendes heri ISS '(Internet Informations Service) samt Personal Web

Hvis jeg ikke husker helt forkert - så hører PWM til Win98 og Win2000.

Gå i stedet under Kontrolpanel -> Administration -> Internet Information
Services

Kurt

Fra : Kurt G

Dato : 22-05-06 21:35

"Kurt" <mail@te.dk.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis jeg ikke husker helt forkert - så hører PWM til Win98 og Win2000.
>
> Gå i stedet under Kontrolpanel -> Administration -> Internet Information

Du har nok ret, installationsbeskrivelsen var for Win2000, men under XP
stod, at den var magen til Win2k. Men da det testede program ikke virkede
efter hensigten, og jeg ikke kan se at have skrevet forkert i koden,
begyndte jeg at kikke efterPWM.
Jeg må klø på med heftet endnu engang.
Tak for hjælpen!
/Kurt G