MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
windows XP firewall - dur ikke
Fra : Tattoo

Dato : 20-05-06 16:46

kodæv ..

jeg har sku et lille problem med windows Xp Prof Firewall ..

den skriver .. kan ikke åbne windows firewall af ukendte årsager ..

uanset hvilken vej jeg prøver at komme ind i den ....

min pc er fuldt opdateret ..

ifølge spywarefri.dk har jeg ingen " CRAP " på min pc ..

nogle gode råd ?? hvad mon kan være galt ??

Fra : John

Dato : 20-05-06 17:07

"Tattoo" <tatoveringFJERN_det_HER@esenet.dk> skrev i en
meddelelse

> jeg har sku et lille problem med windows Xp Prof Firewall ..
>
> den skriver .. kan ikke åbne windows firewall af ukendte
> årsager ..

Tip:
http://www.topshareware.com/Windows-XP-Firewall-reinstalment-download-43218.htm

Mvh John

Fra : Tattoo

Dato : 20-05-06 17:22

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Tip:
> http://www.topshareware.com/Windows-XP-Firewall-reinstalment-download-43218.htm
>
> Mvh John
tak for tippet JOHN ..
men det hjalp ikke .. skiver det samme ..

Fra : John

Dato : 20-05-06 17:55

"Tattoo" <tatoveringFJERN_det_HER@esenet.dk> skrev i en
meddelelse

> tak for tippet JOHN ..

Velbekomme!

> men det hjalp ikke .. skiver det samme ..

Damn :(

Prøv evt at kigge i Kontrolpanel/Administration/Tjenester, og se
om Windows Firewall kører. Ellers kan en System Gendannelse til
en dato, hvor fejlen ikke optrådte, måske løse problemet.

Mvh John

Fra : John

Dato : 20-05-06 18:08

"Tattoo" <tatoveringFJERN_det_HER@esenet.dk> skrev i en
meddelelse

> det hjalp ikke .. skiver det samme ..

Du har selvfølgelig husket at genstarte..

Har googlet lidt mere:

http://windowsxp.mvps.org/sharedaccess.htm

Mvh John

Fra : Tattoo

Dato : 21-05-06 07:49

> Du har selvfølgelig husket at genstarte..
>
> Har googlet lidt mere:
>
> http://windowsxp.mvps.org/sharedaccess.htm
>
> Mvh John

der var den .. lige præcis .. samme skærm jeg fik frem .. bare på dansk
men nu kører det igen ,... godt googlet , jeg kunne intet finde om det ..

men problemet er løst , og jeg takker mange gange ,, TAK TAK ;;

Fra : John

Dato : 21-05-06 13:06

"Tattoo" <tatoveringFJERN_det_HER@esenet.dk> skrev i en
meddelelse

> der var den .. lige præcis .. samme skærm jeg fik frem ..
> bare på dansk men nu kører det igen problemet er løst

Herligt!

> godt googlet , jeg kunne intet finde om det ..

- kan også godt være kringlet.. handler om de rette (få) søgeord.
Din 'fejlmelding' ledte omsider til rette løsning. Ivan K fandt
den også, og var endda endnu hurtigere på tasterne :)

> jeg takker mange gange

Velbekomme, og tak for tilbagemelding; det er yderst nyttigt for
os alle. Jeg gemmer linket til fremtidig brug.

Mvh John

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-05-06 17:52

mon http://windowsxp.mvps.org/sharedaccess.htm kan hjælpe