MS Windows
briani 27239
Hændelses-id: 1015
Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 20-05-06 16:28

På min nyinstallerede XPproSP2 + samlige updates får jeg følgende i min
logbog (program).
"Der kunne ikke oprettes forbindelse til serveren. Fejl: 0x800401F0"
Kilde: MsiInstaller
Kategori: Ingen
Hændelses-id: 1015

Har prøvet at google lidt omkring, men har ikke kunnet finde noget.
Jeg kan f.eks. ikke installere Sigmaplot 8.02, der ellers aldrig har voldt
problemer.
Nogen forslag ??

Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 18:41

Jens Mikkel Lausten wrote:
> [...]
>
> Har prøvet at google lidt omkring, men har ikke kunnet finde noget.
> Jeg kan f.eks. ikke installere Sigmaplot 8.02, der ellers aldrig har

Skal man tro Microsoft, så skulle det blot være en "warning", som
du kan ignorere (læs især afsnittet "More information"):

http://support.microsoft.com/?kbid=907341

Men hvis du har bøvl med at installere, så kan det jo være lidt
svært at ignorere på længere sigt... Prøv engang at downloade og
køre Windows Installer oprydningsværktøjet og se om det ændrer
noget. Du finder en download link omtrent midt på siden:

http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=290301

Husk: Når alt andet svigter, så kan en "reparation" af Windows XP
gøre underværker, selvom det er et tidskrævende og surt stykke
arbejde.

-E.G.

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 20-05-06 19:02

El Guapo wrote:

> [...]
> køre Windows Installer oprydningsværktøjet og se om det ændrer
> noget. Du finder en download link omtrent midt på siden:

Hej El Guapo

Super....det var lige det værktøj jeg manglede.

Nu kan jeg installere igen

Mikkel