MS Windows
briani 27239
ikoner på skrivebord
Fra : Elin Kuijers

Dato : 19-05-06 07:24

I et forsøg på at gemme en fil på skrivebordet har jeg fået ændret
indstillingerne, så teksten på skrivebordsikonerne nu står i en farvet
kasse. Jeg har prøvet alle mulige råd for at få den gjort gennemsigtig
igen - men uden held. Er der en detalje, som jeg har overset?
vh
Elin Kuijers

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 19-05-06 10:26

"Elin Kuijers" <elin_kuijers@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>kasse. Jeg har prøvet alle mulige råd for at få den gjort gennemsigtig
>igen - men uden held. Er der en detalje, som jeg har overset?

Hvilket OS?

Fra : Ricko.

Dato : 19-05-06 10:32

Fra : Elin Kuijers

Dato : 21-05-06 12:14

Det har jeg prøvet - uden succes. Jeg glemte naturligvis at skrive, at det
er xp.
vh

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 21-05-06 22:15

On Sun, 21 May 2006 13:14:05 +0200, "Elin Kuijers"
<elin_kuijers@vip.cybercity.dk> wrote:

>Det har jeg prøvet - uden succes. Jeg glemte naturligvis at skrive, at det
>er xp.

Der findes et program der hedder "TransText"
http://www.realityrift.com/applications/transtext/
Det kan gøre det du ønsker.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : John

Dato : 19-05-06 15:10

"Elin Kuijers" <elin_kuijers@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse

> Er der en detalje, som jeg har overset?

System Gendannelse til en dato, hvor fejlen ikke optrådte?

Mvh John

Fra : Denn!s H

Dato : 22-05-06 10:32

> [...]
>kasse. Jeg har prøvet alle mulige råd for at få den gjort gennemsigtig
>igen - men uden held. Er der en detalje, som jeg har overset?

Det kunne være dit skrivebord der opfører sig som en web-side.

Højreklik på skrivebordet og vælg Egenskaber
Skrivebord -> Tilpas skrivebordet -> Web

Der skal kun være én mulighed - "Min aktuelle startside" og den er ikke
vinklet af.
"Lås skrivebordselementer" er heller ikke vinklet af.

Denn!s H