MS Windows
briani 27239
Startside
Fra : Leif Christensen

Dato : 18-05-06 17:55

Hej
Er der der har et bud på, hvordan man skifter startside,iunder Funktioner /
Internetindstillinger / brug aktuel side
Imens jeg er inde på den side du vil bruge som startside. Det ved jeg men
når jeg logger på igen er MSN der igen, hvordan fjerner jeg den så den ikke
kommer igen?
hilsen
Leif Christensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-05-06 17:59

Leif Christensen skrev:

>Det ved jeg men når jeg logger på igen er MSN der igen

Bruger du noget Norton-halløj, for så er der stor sandsynlighed for at det
er det der laver numre.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Leif Christensen

Dato : 18-05-06 18:37

Hej
Jeg bruger eTrust Antivirus, men jeg kan ikke lige se om den blokere.
hilsen
Leif

Fra : andy

Dato : 17-05-06 22:10

Jeg har også været ude for at den gjorde det da jeg havde noget spyware på
min pc. prøv eventuel at tjekke for det også.

Fra : Leif Christensen

Dato : 19-05-06 08:07

Hej
Det var Spy Sweeper der blokerede, i internet Explorer

Hilsen Leif