MS Windows
briani 27239
foto-dvd med baggrundsmusik
Fra : Ukendt

Dato : 17-05-06 21:06

Jeg har ingen anelse om, hvilken gruppe jeg skal sprøge i, så jeg starter
her.

Jeg ønsker slet og ret at lave en foto-dvd med lidt feriebilleder (skal
køre som et diasshow) - og jeg vil gerne have lidt baggrundsmusik på.

Hvordan laver man det ? Og er der noget i windows der kan lave det? Eller
skal jeg ud og have fat i en eller andet program.

Jeg har windows xp og bruger nero6 som brænderprogram.'

Med venlig hilsen

Bente

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-06 21:18

"Bente Jørgensen" <invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eller skal jeg ud og have fat i en eller andet program.
>
> Jeg har windows xp og bruger nero6 som brænderprogram.'

Glemte lige at sige, at det meget gerne må være gratis, hvis der er tale om
andre programmer

Fra : Richard Thune

Dato : 17-05-06 22:07

> "Bente Jørgensen" <invalid> skrev i en meddelelse

> Glemte lige at sige, at det meget gerne må være gratis, hvis der er tale
> om andre programmer
Hvis det er den fulde version af Nero 6 så kan NeroVision Express.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-05-06 22:36

"Bente Jørgensen" <invalid> skrev i en meddelelse

> "Bente Jørgensen" <invalid> skrev i en meddelelse

> Glemte lige at sige, at det meget gerne må være gratis, hvis der er tale
> om andre programmer

ProShow Gold. Det er ikke gratis (med mindre man ved hvordan osv), men det
er suverænt godt til det du efterlyser. Det kan næsten gøre billederne
levende.

Kurt

Fra : Henning

Dato : 18-05-06 12:58

>ProShow Gold. Det er ikke gratis (med mindre man ved hvordan osv), men det
>er suverænt godt til det du efterlyser. Det kan næsten gøre billederne
>levende.

Enig - det gør, at familien pludselig gider sidde og se 400 billeder
fra ferien

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 18-05-06 12:16

"Bente Jørgensen" <invalid> skrev i en meddelelse

> "Bente Jørgensen" <invalid> skrev i en meddelelse

> Glemte lige at sige, at det meget gerne må være gratis, hvis der er tale
> om andre programmer
Microsoft har et fint program til fotoshows
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=92755126-a008-49b3-b3f4-6f33852af9c1&DisplayLang=da

mvh Bjarne