MS Windows
briani 27239
XP egenskaber for skærm, ventetid
Fra : buurand@gmail.com

Dato : 17-05-06 20:54

Når jeg højreklikker på XP skrivebordet for at fremkalde menuen,
hvor jeg bl.a. kan vælge "Egenskaber for skærm" går der mindst 15
sekunder før menuen kommer frem. Der er i ventetiden ikke hardisk-
eller netværksaktivitet og heller ikke usædvanlig processoraktivitet.

I ventetiden kan jeg uden prooblemer/forsinkelse starte andre
programmer - dog ikke startmenuen.

Bud?

På forhånd tak.

Søren

Fra : Henning Larsen

Dato : 19-05-06 15:22

<buurand@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det problem har jeg også haft. Så vidt jeg husker skyldtes problemet et
program, som var tilføjet højrekliksmenuen, ikke var ordentlig Win XP
kompatibel. Også søgefunktionen var defekt. Da programmet blev
afinstalleret, virkede både søgefunktion og højreklik normalt igen.

Henning

Fra : Jakob Svarrer

Dato : 23-05-06 09:49

> [...]
>sekunder før menuen kommer frem. Der er i ventetiden ikke hardisk-
>eller netværksaktivitet og heller ikke usædvanlig processoraktivitet.

Hej

Det er ikke sådan at du har en masse billeder liggende i din brugerprofil i
My Pictures, havde en bærbar på et tidspunkt, hvor symptomer var de samme,
når en bestemt bruger var
logget på pc. Hvis man loggede på som en anden bruger var der ingen
forsinkelse(ergo et eller andet i profilen), og i dette tilfælde rigtig
mange billeder i My Pictures.

hilsen

Jakob