MS Windows
briani 27239
jeg er åbenbart blevet hacket ????
Fra : ivan olsen

Dato : 17-05-06 17:41

På hele min højre side af skærmen popper der konstant en ny meddelese
fra internet explorer der siger at EL-Hackernet never dies.
Den skulle ifølge windows defender befinde sig i C:\windows\system 32
mappen, men den mappe findes ikke, heller ikke hvis jeg vælger at vise
skjulte filer.
jeg kan sagtens gå på nettet, men drengene i huset der er på trådløs
netværk er helt forhindret i acces til nettet ( det er krypteret )
Jeg kører XP-Home med alle nyeste opdates.
Nogen gode ider ????
Ivan !

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-05-06 18:14

Den 17-05-06 18.40 skrev ivan olsen følgende:

> Den skulle ifølge windows defender befinde sig i C:\windows\system 32
> mappen

Kan Windows Defender ikke fjerne den? Hvilken besked får du af Windows
Defender?

> men den mappe findes ikke, heller ikke hvis jeg vælger at vise
> skjulte filer.

Prøv at tjekke igen. Mappen hedder system32 - altså uden mellemrum. Kan
du stadig ikke finde mappen, så prøv at bruge Windows' søgefunktion. Led
efter system32. Eller led evt. efter filen wuaueng1.dll (det er bare en
tilfældig fil som ligger i system32-mappen), og når filen findes,
højreklikker du på den og vælger at få åbnet den overordnede mappe.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Really Slick Screeensavers: Flotte pauseskærme - med lydeffekter.