MS Windows
briani 27239
Gendanne standard i MS office 2002.
Fra : Kim

Dato : 16-05-06 13:22

Min Word er begyndt at når jeg åbner et nyt dokumen at starte i
tekststørrelse 26 i stedet for de 10-12 som før.

Hvordan kan man evt gendanne standarden så den åbner som den plejede ?

Mvh Kim

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-05-06 16:44

Kim skrev:

>Min Word er begyndt at når jeg åbner et nyt dokumen at starte i
>tekststørrelse 26 i stedet for de 10-12 som før.

Hvis du ikke får svar her, så prøv i en mere relevant gruppe som

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 16-05-06 18:24

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tekststørrelse 26 i stedet for de 10-12 som før.
>
> Hvordan kan man evt gendanne standarden så den åbner som den plejede ?

Hej
Du vælger Formater - Skrifttype.
Vælg den skrifttype og størrelse du gerne vil have og klik på
knappen Standard. Svar ja til at gemme.
Office har også sin egen gruppe i
dk.edb.programpakker.ms-office
mvh Bjarne