MS Windows
briani 27239
Styresystem Media Center Edition 2005
Fra : B. Jensen

Dato : 15-05-06 16:15

Hej
En bekendt er ved at se på ny computer og har fundet en Dell
Dimension 5150 med et styresystem installeret der hedder Media center
Editition 2005.
Er det samme brugerflade og faciliteter som Win XP home og er der nogle
ting/begrænsninger man skal være opmærksom på. - Hvad er forskellen?
Dell tilbudet kan ses på flg. link
http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/desktops_Q2_W1_dimen_5150_d05516?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs

Læg mærke til at der er 2GB ram installeret - det lyder til at være et godt
tilbud eller hvad??

Birger

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-05-06 20:56

B. Jensen wrote:
> [...]
> Er det samme brugerflade og faciliteter som Win XP home og er
> der nogle ting/begrænsninger man skal være opmærksom på. -

Se mit tidligere svar:

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Fjollefrans

Dato : 15-05-06 21:37

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message

> Se mit tidligere svar:

Derudover kan det godt være der skal vælge lidt ekstra til maskinen, i
forhold til standard konfigurationen, for at man kan få glæde af Media
Center funktionaliteten, e.g. om det grafikkort der allerede er i kan bruges
til harddisk recorder features, eller om man skal vælge noget mere. Om der
mangler noget har jeg ikke lige forsket i. Altså hvis man rent faktisk
ønsker at gøre brug af den slags.

Microsoft har noget info om sagen her
http://www.microsoft.com/danmark/windowsxp/mediacenter/default.mspx

- FF