MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
sp. ang. Jeg søger noget licens informatio~
Fra : Ravnen

Dato : 15-05-06 15:37

Jeg søger noget licens information omkring Microsoft MSDN Operating Systems
Subskription hvis nogen har dette. Evt. selv har dette produkt og produkt
erfaringer søges også. Hvis dette er en forkert gruppe bedes i at henvise
mig til en anden gruppe.

Produktet skal bruges til support af forskellige konfigurationer af
forskellige Windows versioner

VH

Ravn

Fra : jda

Dato : 15-05-06 16:10

Mon, 15 May 2006 16:36:47 +0200 skrev Ravnen i dk.edb.system.ms-windows :

> [...]
> mig til en anden gruppe.
>
> Produktet skal bruges til support af forskellige konfigurationer af

MSDN lib kan være guld værd hvis man skal sidde med forskellige
konfigurationer. Hvis du så samtidigt får fat i vmware
http://www.vmware.com så er du godt kørende. Det skønne ved vmware er at
man kan bevæge sig frem og tilbage mellem sine snapshots uden problemer.
Måske er der nogen der kan fortælle dig mere i
dk.edb.system.ms-windows.server eller dk.edb.sysadmin

--
Jakob
Få en gratis koncertoplevelse til Depeche Mode 7. juni

Fra : Henning

Dato : 15-05-06 16:37

On Mon, 15 May 2006 16:36:47 +0200, "Ravnen" <ravnen79@hotmail.com>
wrote:

>Jeg søger noget licens information omkring Microsoft MSDN Operating Systems
>Subskription hvis nogen har dette.
Hvad vil du vide? Er du Microsoft-partner, får du adgangen.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 16-05-06 10:20

Ravnen wrote:
> [...]
> erfaringer søges også. Hvis dette er en forkert gruppe bedes i at henvise

Gå til kilden:

<http://www.microsoft.com/danmark/msdn/default.mspx>

Ebbe