MS Windows
briani 27239
Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel ~
Fra : torben

Dato : 15-05-06 02:20

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde denne software: Microsoft
Sidewinder Force Feedback Wheel Software.
Jeg har rattet og pedaler men jeg kan ikke finde min software til det.

Hilsen

Torben

Fra : Nicolai

Dato : 15-05-06 09:03

> Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde denne software: Microsoft
> Sidewinder Force Feedback Wheel Software.
> Jeg har rattet og pedaler men jeg kan ikke finde min software til det.

Er det ikke med i XP?

Jeg har ingen probs med mit sidewinder

Fra : Snuden

Dato : 15-05-06 21:04

On Mon, 15 May 2006 03:19:36 +0200, "torben" <spamfri@spamfri.dk>
wrote:

> [...]
>Sidewinder Force Feedback Wheel Software.
>Jeg har rattet og pedaler men jeg kan ikke finde min software til det.

MS Sidewinder er understøttet direkte i 2K/XP. Driver og yderligere
info kan findes her:
http://www.download.com/Microsoft-Sidewinder-Game-Controller-Software/3640-2114_4-2115541.html

Ellers er Google din ven - en søgning på "microsoft sidewinder
drivers" (uden gåseøjne) frembringer en del hits.
--
Snuden

Fra : torben

Dato : 18-05-06 01:30

Hej

Det er meget godt. Men jeg mangler snarere muligheden for at programmere min
controller (rattet). Jeg kan rigtigt nok godt se at den tager imod det i
windows xp, Fint!
Hvis jeg desuden skulle finde softwaren til rattet engang så er softwaren jo
lavet
til wind 98- og kan måske således ikke installeres på en wind xp'er. Men min
strategic commander controller software vil nemt lade sig installere på en
wind xp'er, så måske at det vil komme an på en prøve. Men hvad gør man hvis
rat softwaren ikke vil lade sig installere? Jeg har desuden et sidewinder
precision pro joystick, dets software (sidewinder profiler, hedder den vis
nok) vil dog ikke lade sig installere på en wind xp'er.
Den anden maskine jeg ; har Wind 98 vil 'sidewinder profiler' lade sig
installere, men 'sidewinder profiler' har ikke en rat mulighed at
programmere/profile, den har fire andre controllere, men bare ikke Microsoft
sidewinder FF wheel som en afdens mulighed.
Hvis bare jeg kunne få den controller også med i 'sidewinder profiler'
controller samling kunne jeg køre spillet på wind 98 istedet?

Hilsen

Torben

Fra : torben

Dato : 25-05-06 12:53

Hej.

Jeg har fået løst problemet. Fandt cd'en.