MS Windows
briani 27239
Licenser til XP
Fra : Leif Neland

Dato : 12-05-06 10:31

En studielicens gælder for lærere, studerende og elever.
Kan man så købe den, hvis man har en skoleelev i huset?

Eller hvad koster en volumenlicens, hvis man vil købe XP prof til hele
familiens 5 maskiner?

Leif

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-05-06 11:54

Leif Neland wrote:
> En studielicens gælder for lærere, studerende og elever.
> Kan man så købe den, hvis man har en skoleelev i huset?

Ja - det med studerende er et ret vidt begreb, så en skoleelev skulle være
god nok

Men kun for ene licens til den pågældende elev.

> Eller hvad koster en volumenlicens, hvis man vil købe XP prof til hele
> familiens 5 maskiner?

Det ved jeg ikke - jeg checkede lige www.edbpriser.dk og der har de kun
pakker med 3 stk på - og de er egentlig ikke billigere, end at købe 3 stk
enkeltvis - jeg TROR at du skal op på væsentlig mere end 5 stk, før MS vil
give rabatter af betydning.

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Jens

Dato : 12-05-06 11:55

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan man så købe den, hvis man har en skoleelev i huset?
>
> Eller hvad koster en volumenlicens, hvis man vil købe XP prof til hele

win.XP pro i en OEM udgave til 3 brugere koster hos min leverandør kr.
2499.00 + moms, Med lidt "snilde" kan de ok strækkes til 5 maskiner (ikke
helt efter bogen ved jeg godt)
mvh. jens

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 12-05-06 12:55

"Jens" <jens@bilinfo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> win.XP pro i en OEM udgave til 3 brugere koster hos min leverandør kr.
> 2499.00 + moms, Med lidt "snilde" kan de ok strækkes til 5 maskiner (ikke

Hej gå en tur i kvickly eller kvickly ekstra de har stadig XP home upgrade
til 499
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Hans

Dato : 12-05-06 13:36

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse
> En studielicens gælder for lærere, studerende og elever.
> Kan man så købe den, hvis man har en skoleelev i huset?

Ja. Du kan også købe den ,selvom det er 40 år siden, du har gået i skole og
ikke har skolesøgende personer omkring dig...