MS Windows
briani 27239
send error report/dont send (xp)
Fra : Peter T.

Dato : 11-05-06 18:37

Jeg bruger dagligt et par programmer, som har den herlige egenskab, at de
crasher, når jeg lukker for dem. Så i XP for jeg den evindelige "send
error report?".

Er der et hack til hvordan jeg slår det vindue fra så det ikke dukker op
mere?

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.

Fra : Carl Drud

Dato : 11-05-06 18:46

Peter T. wrote:

> [...]
> error report?".
>
> Er der et hack til hvordan jeg slår det vindue fra så det ikke dukker op

Højreklik på "Denne Computer", Fanebladet "Avanceret" og
"Fejlrapportering", der skulle det være muligt at deaktivere det.

Carl

Fra : Peter T.

Dato : 11-05-06 18:51

Carl Drud udviste en rettidig omhu og skrev:

> Højreklik på "Denne Computer", Fanebladet "Avanceret" og
> "Fejlrapportering", der skulle det være muligt at deaktivere det.

Hvor rart. Takker.

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.