MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kritisk opdatering fra microsoft KB913433 ~
Fra : Kim

Dato : 10-05-06 08:36

Hej

Er jeg den eneste hvor ovenstående kritiske opdateringen mislykkes?
(Jeg bruger XP Home + Flash Player 8)
Installeringen mislykkes på den nornale måde og også når jeg får
mulighed for installation ved lukning af maskinen

Hvordan får jeg opdateringen installeret?

Hilsen
Kim

Fra : John

Dato : 10-05-06 12:24

"Kim" <kiminfarum@FJERNESyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste hvor ovenstående kritiske opdateringen
> mislykkes?

Opdaterede fint her (brugte Flash Player 8.5)

> (Jeg bruger XP Home + Flash Player 8)
> Hvordan får jeg opdateringen installeret?

"... For Windows-platformen har Microsoft udsendt en opdatering
til den udgave af Adobe, tidligere Macromedia, Flash Player, som
følger med blandt andet Windows XP.

Adobe har tilsvarende udsendt en opdatering til Flash, som kan
bruges i stedet for Microsofts opdatering. ..."

Hele artiklen:
http://www.computerworld.dk/art/33853?a=block&i=83

Adobe/Macromedia download. (Jeg har nu installeret Flash Player 9
beta, virker ok):
http://www.adobe.com/products/flashplayer/

Mvh John

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 10-05-06 12:24

> [...]
> mulighed for installation ved lukning af maskinen
>
> Hvordan får jeg opdateringen installeret?

Hej
Prøv at hente den manuelt
Download den og dobbeltklik på den.
Vær lige opmærksom på om du bruger Dansk eller engelsk version

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=b2b8f9a8-4874-405a-9f0c-768b2631673a&DisplayLang=da

mvh Bjarne

Fra : Kim

Dato : 10-05-06 22:23

"Bjarne Christensen" <no_Spam@web.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at hente den manuelt
> Download den og dobbeltklik på den.
> Vær lige opmærksom på om du bruger Dansk eller engelsk version

Jeg har skrevet lidt med Microsoft support idag også. Efter at have
gjort alle de ting som der blev foreslået virkede det stadig ikke.

Så prøvede jeg at downloade filen til skrivebodet og installere den der
fra. Men fik en meddelse om at opdateringen ikke passede med den
version jeg havde på maskinen. Det skrev jeg så til MS og fik at vide
at KB913433 er til Flash Player version 6.
I mellem tiden havde jeg afinstalleret version 8 og installeret ver. 9
beta. Men stadig samme problem. Så ud med ver. 9 igen og ind
med ver. 8 og 'plop' så var alt lige pludselig normalt igen og ingen
problemer..

Takker for hjælpen.

Hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-06 20:47

Kim wrote:
> [...]
> version jeg havde på maskinen. Det skrev jeg så til MS og fik at vide
> at KB913433 er til Flash Player version 6.

Én af de MANGE ting, som jeg ikke forstår, er at Microsoft ikke
magter at lave noget kode, der lige checker om deres opdatering
overhoved er aktuel... Altså om brugeren nu også har DEN version
af FLASH, som deres opdatering handler om.

Det plejer de ellers nok at kunne hitte ud af med de opdateringer,
som de udsender til deres egne produkter.

Suk.

-E.G.