MS Windows
briani 27239
Ang. hs_err_pidxxxx
Fra : Ditte

Dato : 08-05-06 17:32

Hej

På mit skrivebord kommer der indimellem nogle tekst dokumenter, der
hedder noget med hs_err_pid efterfulgt af 4 tal.

I dokumentet står der:

#
# An unexpected error has been detected by HotSpot Virtual Machine:
#
# EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) at pc=0x75c8e5d9, pid=1976,
tid=4060
#
# Java VM: Java HotSpot(TM) Client VM (1.4.2_11-b06 mixed mode)
# Problematic frame:
# C [jscript.dll+0x5e5d9]
#

Samt en hel masse mere.

Selvom det nok et et java problem, er jeg via dk.velkommen blevet
henvist til denne gruppe.
Jeg kører XP home med alle opdateringer, og Java (TM) 2 Platform.

Er der nogen der ved hvad der sker, og hvad jeg skal foretage mig?

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : jda

Dato : 12-05-06 14:08

Mon, 08 May 2006 18:31:46 +0200, sagde Ditte i dk.edb.system.ms-windows :

> [...]
> Jeg kører XP home med alle opdateringer, og Java (TM) 2 Platform.
>
> Er der nogen der ved hvad der sker, og hvad jeg skal foretage mig?

Det kan skyldes konflikter fodi du har flere forskellige versioner af java
installeret. Gå ind i Kontrolpanel -> Tilføj eller fjern programmer -> og
fjern all versioner af java. Gå derefter ud og hent den nyeste version på
http://www.java.com

Hvis det ikke hjælper, så se efter om der er en konflikt i hvilken virtual
machine din maskine prøver at bruge: Kontrolpanel -> Tilføj eller fjern
programmer -> Angiv programadgang og -standarder -> brugerdefineret -> vælg
en standard-virtual machine for Java -> hvis der er mulighed for flere
flere, så sørg for at der kun er hak i boksen 'Aktiver adgang til dette
program' ud for en af dem. (helst den fra Sun efter min mening)
--
Jakob
Få en gratis koncertoplevelse til Depeche Mode 7. juni

Fra : Ditte

Dato : 13-05-06 12:56

> [...]
> flere, så sørg for at der kun er hak i boksen 'Aktiver adgang til dette
> program' ud for en af dem. (helst den fra Sun efter min mening)

Jeg har afinstalleret den eneste java jeg kunne finde, og hentet en ny
på den hjemmeside du anbefalede. Jeg har endnu ikke fået nogle
fejlmeddelser, men det er også mindre end 24 timer siden.
Tak for hjælpen.

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar