MS Windows
briani 27239
$NtUninstallKB896424$
Fra : Denis Nissen

Dato : 07-05-06 08:24

Jeg har et hav af $NtUninstallKB896424$ eller lign i Windows mappen.
Hvad bruges de til og kan jeg slette dem?

--
Mvh Denis

Fra : hcma

Dato : 07-05-06 09:50

"Denis Nissen" <denissen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et hav af $NtUninstallKB896424$ eller lign i Windows mappen.
> Hvad bruges de til og kan jeg slette dem?
>
> --
> Mvh Denis

de bruges til at afinstallere alle de windows-updates du har lagt ind. Efter
min mening kan du roligt fjerne/slette dem, da jeg ikke kan tro at man vil
afinstallere alle de vigtige updates microsoft er kommet med (de lukker jo
huller og gør systemet mere sikkert)
m v h'hcma/-

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 07-05-06 22:25

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i en meddelelse news:445db4c3$0$4820$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> [...]
> ikke kan tro at man vil afinstallere alle de vigtige updates microsoft er kommet med (de lukker jo huller og gør systemet mere

Ja, normalt, men her forleden var der faktisk en der fik mange PC-er til
at gå helt i "ged" .... jeg sletter dem nu også.