MS Windows
briani 27239
Forte Agent spørgsmål/win xp pro
Fra : not@home.se

Dato : 06-05-06 07:59

Jeg ved ikke om denne grupe er det rette sted til at spørge, jeg kunne
ikke finde en decideret newsreadergruppe. Men jeg leder eftere nogen
der bruger Forte Agent som newsreader, ved ikke om det har noget med
windows at gøre men jeg har win xp pro sp2 har lige reinstaleret

jeg har 3.3 udgaven men min gamle 2.0 kunne næsten det samme

jeg kan ikke få watchfiltret til at gemme filer automatisk i en mappe
som jeg har til det på skrivebordet

før klikkede jeg bare på get new headers for group og så hentede den
alle dem jeg havde i watchfiltret og smed dem automatisk i folderen
til det (default folder) men nu henter den dem som er i watchfiltret
men de er orange altså ikke gemt nogen steder og så skal jeg til at
sortere, puha håber at det er forståeligt, og håber at der ernogen her
der bruger Forte Agent.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 06-05-06 08:27

not@home.se skriblede:
> [...]
noget med
> windows at gøre men jeg har win xp pro sp2 har lige

Det er nu ikke så svært at finde den rigtige ng:

--
Lars Fragstrup