MS Windows
briani 27239
CMD kommando - problem
Fra : Torben

Dato : 04-05-06 22:13

Hej

Jeg har fået sat CMD kommandoen til at starte i fuldskærm i stedet for i et
vindue. Hvordan får jeg dette tilbage igen til at starte i et vindue?

mvh

Torben

Fra : Bertel Brander

Dato : 04-05-06 22:23

Torben wrote:
> Hej
>
> Jeg har fået sat CMD kommandoen til at starte i fuldskærm i stedet for i et
> vindue. Hvordan får jeg dette tilbage igen til at starte i et vindue?

Åben en kommando prompt
Tryk Alt+Enter
Åben system menuen, øverst til venstre, vælg egenskaber
Fjern X i Visning->Fuld Skærm
Luk boxen ved at trykke på OK
Den spøger om du vil gemme indstillingen for fremtidige vinduer,
det vil du.

--
Absolutely not the best homepage on the net:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard

Fra : Torben

Dato : 04-05-06 22:50

Hej Bertel

Mange tak, det var lige det der skulle til.

mvh

Torben