MS Windows
briani 27239
Forsvundet skraldespand.
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 04-05-06 10:37

Hej.

På min fars bærbare, er skraldespanden pludselig forsvundet. Heller ikke i
stifinder´en dukker den op. Jeg har søgt efter "skraldespand", "recyckle
bin" men uden held.

Er der nogen der véd hvor jeg kan finde den, så han kan få en genvej ud på
skrivebordet?

--
Mvh Jasper

e-mail: jasper@FJERNESahrensbach.dk
"FJERNES" skal, sjovt nok, slettes

Fra : John

Dato : 04-05-06 11:59

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en
meddelelse

> På min fars bærbare, er skraldespanden pludselig forsvundet.

Tip:
http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/1110139687

Microsoft:
http://support.microsoft.com/?kbid=810869

Mvh John

Fra : Kent Friis

Dato : 04-05-06 16:09

Den Thu, 4 May 2006 11:37:00 +0200 skrev Jasper Norman Ahrensbach:
> [...]
> stifinder´en dukker den op. Jeg har søgt efter "skraldespand", "recyckle

Det kan være han er kommet til at slette den, prøv at kigge i
papirkurven

Just kidding.

Mvh
Kent

Fra : John

Dato : 04-05-06 17:17

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Det kan være han er kommet til at slette den, prøv at kigge i
> papirkurven

:))

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 04-05-06 21:29

Ja, man ved sgu aldrig.

Fra : Kent Friis

Dato : 04-05-06 21:44

Den Thu, 4 May 2006 22:29:08 +0200 skrev Jasper Norman Ahrensbach:

> Ja, man ved sgu aldrig.

Der var faktisk en bug på Amigaen i den stil. Hvis man åbnede to
mapper, kunne man flytte iconet til den ene mappe ind i den anden,
og iconet til den anden mappe ind i den første. Hvis man så lukkede
begge mapper, var de begge pist væk. Helt væk.

De dukkede så op som "lost clusters" hvis man kørte noget der
svarer til scandisk.

Mvh
Kent