MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvor er "Windows Picture and Fax Viewer" b~
Fra : Jeno

Dato : 03-05-06 19:48

Hej

Det ser ud til at jeg på en eller anden måde har mistet "Windows
Picture and Fax Viewer". Det resulterer i at jeg ikke kan dobbeltklikke
på et billede og se det i dette program, og hvad værre er, jeg kan
ikke se thumbnails af billederne i en given mappe i Windows Explorer.

Jeg bruger Picasa 2 til at ordne mine billeder i, og det får sjovt nok
ikke scannet alle mapperne i min "My Pictures" mappe, så noget kunne
tyde på at der foregår noget mystisk på billedfronten i min
computer.

Jeg kan ikke finde "Windows Picture and Fax Viewer" i Tilføj/fjern
Windowskomponenter. Er der nogen der ved hvordan jeg får dette program
igen.

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-06 20:14

"Jeno" <jenodavidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Har du prøvet at højreklikke på billedet og vælg åben med
det kunne jo være at din Picture and Fax Viewer stod på listen
Jeg ved ikke rigtigt hvor den gemmer sig henne
Bjarne

Fra : Jeno

Dato : 03-05-06 20:29

Ja, den står på listen, og er også sat som default åbner af alle de
normale billedformater, men når jeg beder den om at åbne et billede
kommer det lille timeglas i ca. 1 sekund og derefter sker der
ingenting.

Programmet er på en eller anden måde holdt op med at virke

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-06 21:33

[...]

Du har vel holdt din windows opdateret det lader til at
billede og faxfremviser har været ret så sårbar
prøv at køre denne linie i START KØR
og lad os se om vi kan genoplive den
regsvr32 %windir%\system32\shimgvw.dll

Bjarne