MS Windows
briani 27239
MP4 video (podcast) i Windows Media Player~
Fra : Allan \(privat\)

Dato : 03-05-06 12:35

Hej,

Hvordan får jeg Windows Media Player 10 til at afspille mp4 podcast video
filer?
Hvor finder jeg den rette plug-in så jeg kan se hammerslag og andre
programmer på farten med Windows Media Player 10?

/Allan

Fra : emj

Dato : 03-05-06 15:33

Allan (privat) skrev:

>Hvordan får jeg Windows Media Player 10 til at afspille mp4 podcast video
>filer?

Det tror jeg ikke, at den kan.

Og læse om podcarst her
http://www.dr.dk/podcast/mpeg.asp

Du kan hente en afspiller til winXP her
http://www.getdemocracy.com/downloads/

Hilsen emj

Fra : Jakob M

Dato : 03-05-06 18:49

"Allan (privat)" <ingen_spam_til_mig_allan@copenhagenguitars.dk> skrev i en
meddelelse news:4458954e$0$38728$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> Hvor finder jeg den rette plug-in så jeg kan se hammerslag og andre
> programmer på farten med Windows Media Player 10?

ffdshow
http://www.afterdawn.com/software/video_software/codecs_and_filters/ffdshow.cfm

Mvh
Jakob