MS Windows
briani 27239
Gendanne slettede filer??
Fra : Sorensen

Dato : 02-05-06 21:10

Jeg er desværre kommet til at slette et par videoklip på min Win Xp pro, som
jeg har fortrudt. Er det muligt at gendanne dem på en eller anden måde. Jeg
har prøvet med systemgendannelse, men den siger at det ikke er muligt at
gendanne computeren til før den dato, hvor jeg slettede filerne. Er der
hjælp at hente.

Fra : Sorensen

Dato : 02-05-06 21:28

P.S ingen svar på mail, da mailadressen ikke bliver brugt.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-05-06 21:35

After serious thinking Sorensen wrote :
> [...]
> gendanne computeren til før den dato, hvor jeg slettede filerne. Er der hjælp

Systemgendannelse gendanner ikke slettede filer med mindre det er
systemfiler.

Det lyder som om det er længe siden du slettede dem og så har du ikke
rigtig nogen muligheder for gendannelse med mindre du vil investere
tusindvis af kroner på det.

You know this framework is not big enough for the two of us!

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-05-06 22:10

> [...]
> muligt at gendanne computeren til før den dato, hvor jeg slettede filerne.

www.pcinspector.de
Hent filerecovery som er gratis. Det er glimrende til at redde slettede
filer.
MEN-hvis den slettede fil ligger på den disk, hvor du installerer
pcinspector, så er der stor risiko, at du under installationen overskriver
de slettede filer med installationsfilerne, og så begynder det at blive
svært.
Hvis det er tilfældet, skal du få en kammerat til at installere programmet
og så flytte din disk over i hans pc og køre redningen der. Det er vigtigt
at en disk med slettede filer bruges så lidt som muligt, da der er stor
risiko for at de ellers overskrives, og derved bliver sværere at gendanne.
Sluttelig skal der altid være en ekstra disk at redde filerne over på. Den
kan ikke gendanne filen på den disk, hvor den er slettet, men kopierer den
over på en anden disk under gendannelsen.

Kurt

Fra : John

Dato : 02-05-06 23:54

"Sorensen" <ibso37@netscape.net> skrev i en meddelelse

> Jeg er desværre kommet til at slette et par videoklip på min
> Win Xp pro, som jeg har fortrudt. Er det muligt at gendanne dem
> på en eller anden måde.

En gratis hjælper, måske forsøget værd:

http://www.snapfiles.com/get/restoration.html

Mvh John

Fra : Sorensen

Dato : 03-05-06 07:44

Desværre kunne dette program ikke genskabe videoklippene. Det er kun ca 1
uge siden jeg slettede dem. Må jeg give fortabt (suk) eller er der andre
muligheder.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-05-06 09:28

Den 03-05-06 08.44 skrev Sorensen følgende:
> Desværre kunne dette program ikke genskabe videoklippene. Det er kun ca 1
> uge siden jeg slettede dem. Må jeg give fortabt (suk) eller er der andre
> muligheder.

Hvis der er gået en uge, og du har brugt drevet i mellemtiden, er
muligheden for at gendanne filerne minimale. Jeg tvivler på, at du får
mere held med andre programmer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvorfor bliver spammerne ved med at spamme dig, og hvordan du

Fra : Claus Tersgov

Dato : 04-05-06 18:29

Sorensen skrev:

> [...]
> det ikke er muligt at gendanne computeren til før den dato, hvor jeg
> slettede filerne. Er der hjælp at hente.

Systemgendannelse gør intet ved filer, det er kun registreringsdatabasen.
Har du kigget i papirkurven?

Ellers se her, måske er der noget, du kan bruge:
www.tersgov.dk/filgendannelse

Der er ingen support!

Men hvis du har haft meget aktivitet på din disk efter sletningen, så er
chancerne meget små, desværre.

Claus