MS Windows
briani 27239
Alternativ til Norton Ghost
Fra : Michael Hansen

Dato : 01-05-06 19:06

Håber dette er rette forum. Jeg mangler et billig (helst gratis) alternativ
til Norton Ghost.
Da jeg har en maskine med windows 2000, som jeg godt vil have lavet
backup/sikkerhedskopi af.

Mvh Michael

Fra : Ove Lauridsen

Dato : 02-05-06 08:14

Hej Michael,
Du skriver bl.a.:

Håber dette er rette forum. Jeg mangler et billig (helst gratis) alternativ
> til Norton Ghost.

---

Kig i K - Komputer for alle - nr. 4 - 2006

Den indeholder programmet Acronis True Image - der kan klone din harddisk og
genskabe din harddisk på under en time, hvis Windows går i sort. (Citat)

---

Jeg har installeret programmet på min Pc - det virker fint og kan også
oprette en Start Cd.

Mvh. Ove

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-05-06 10:02

Ove Lauridsen <o.l-nospam@stofanet.dk> skrev:

> Kig i K - Komputer for alle - nr. 4 - 2006
>
> Den indeholder programmet Acronis True Image - der kan klone din
> harddisk og genskabe din harddisk på under en time, hvis Windows går
> i sort. (Citat)

Det er ikke freeware, og kan desuden downloades fra nettet. Så sparer man
pengene til Komputer for alle.

http://makeashorterlink.com/?D25312C0D

Mvh.

Karsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-05-06 11:19

Den 02-05-06 11.01 skrev Karsten Jensen følgende:

> Det er ikke freeware, og kan desuden downloades fra nettet.

Versionen i Komputer er en ældre, fuldt virkende og helt gratis version
af programmet.

> Så sparer man pengene til Komputer for alle.

Det var dog en grum tanke.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan bruger og skræddersyr du proceslinjen. Få for eksempel et praktisk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-05-06 11:30

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

> Versionen i Komputer er en ældre, fuldt virkende og helt gratis
> version af programmet.

Ok, så blev jeg så klog

Mvh.

Karsten