MS Windows
briani 27239
Afinstallere Nero under XP home SP2
Fra : B.S.

Dato : 01-05-06 11:47

Ret mig hvis jeg er i forkert gruppe.
Hvad gør jeg når jeg vil afinst. Nero 7.0 og den melder fejl midt i. Den
samme fejl kommer når jeg prøver at fjerne det via kontrol panel -
tilføj/fjern programmer. "shell manager is corrupt or missing"

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 01-05-06 16:58

Hej B.S., du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> i. Den samme fejl kommer når jeg prøver at fjerne det via kontrol
> panel - tilføj/fjern programmer. "shell manager is corrupt or

Prøv at tage en kigger på deres egne tools på
<http://www.nero.com/nero7/eng/Clean_Tools.html>.

Egentlig skulle de så vidt vides bruges til at køre, efter man har
afinstalleret. (Fordi Ahead/Nero erkender, at hverken de Windows rydder
pænt op ved afinstallation).

Men beskrivelsen af det der "General Tool" (se siden) tyder på, at det
kan køres uden at køre noget afinstallation først.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Rudi Stegen

Dato : 01-05-06 16:58

Hej Rudi Stegen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> erkender, at hverken de Windows
^
eller

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Pico

Dato : 01-05-06 22:12

B.S. wrote:
> [...]
> Den samme fejl kommer når jeg prøver at fjerne det via kontrol panel -
> tilføj/fjern programmer. "shell manager is corrupt or missing"

Det kan ofte løses ved at installere programmet igen og så afinstallere.
De ødelagte ting erstattes ved instalationen og derefter virker
afinstaleringen.
Pico

Fra : B.S.

Dato : 02-05-06 20:08

Pico skrev:

> Det kan ofte løses ved at installere programmet igen og så afinstallere.
> De ødelagte ting erstattes ved instalationen og derefter virker
> afinstaleringen.

Den prøvede jeg også men den samme fejl kommer frem. Har løst problemet
ved at inst. en ældre version af Nero og den har overtaget rettighederne
til brænding.
Takker for hjælpen alle sammen.