MS Windows
briani 27239
Turbolente hyberlinks!?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-04-06 16:03

Når jeg åbner IE står mine hyberlinks i en tilfældig rækkefølge selvom jeg
hver dag har siddet og rettet dem ind nogle dage nu - er der nogen der har
et bud på hvordan jeg får dem tilbage på plads igen permanent?
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-04-06 19:13

Hans Paulin (6310) skrev:

> Når jeg åbner IE

Glemte lige: XP med alle opdateringer.
Hans

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 28-04-06 20:01

Hans Paulin (6310) skriblede:

> Glemte lige: XP med alle opdateringer.

Og det ville have være det samme om du
brugte win95.

--
Lars Fragstrup

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 28-04-06 20:01

Hans Paulin (6310) skriblede:
> [...]
nu - er
> der nogen der har et bud på hvordan jeg får dem tilbage på

Kan du ikke bare bruge: Sorter efter navn
lige som vi andre.

--
Lars Fragstrup

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-04-06 21:00

Lars Fragstrup skrev:

> Kan du ikke bare bruge: Sorter efter navn
> lige som vi andre.

Nej tak - jeg vil gerne ha dem sorteret efter vigtighed
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-04-06 21:11

Hans Paulin (6310) skrev:

> er
> der nogen der har et bud på hvordan jeg får dem tilbage på plads igen
> permanent?

Har prøvet at låse linierne - det ka være det hjælper!?

Efter en genstart var der ikke umiddelbart nogen problemer.
Hans