MS Windows
briani 27239
DirectX hvilken version?
Fra : Ukendt

Dato : 27-04-06 22:24

På Microsofts site er der en del forskellige DirectX downloads. Hvilken skal
man vælge?

- DirectX 9.0c runtime
- DirectX December 2005 Redist.
- DirectX April 2006 Redist.
- DirectX SDK (april 2006)

MVH Ole

Fra : Fjollefrans

Dato : 27-04-06 23:12

> - DirectX 9.0c runtime
> - DirectX December 2005 Redist.
> - DirectX April 2006 Redist.
> - DirectX SDK (april 2006)

Microsoft Update kan finde den der passer til din version af Windows
http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx

FF

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-06 23:25

Fjollefrans wrote:
> Microsoft Update kan finde den der passer til din version af Windows
> http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx

Ja, men hvis jeg gerne vil have hele DirectX pakken til installation uden at
skulle være online?

Fra : Gamle

Dato : 27-04-06 23:52

"Ole Sørensen" <-> skrev i en meddelelse

> Ja, men hvis jeg gerne vil have hele DirectX pakken til installation uden
> at skulle være online?

Hent den her.
http://www.softwarepatch.com/windows/directx.html

Mvh.
Torben

Fra : Ricko.

Dato : 28-04-06 11:13

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Ole Sørensen" <-> skrev i en meddelelse

> Hent den her.
> http://www.softwarepatch.com/windows/directx.html
>
> Mvh.
> Torben
Han vil jo ikke være online , så han må have den med posten

Fra : Gamle

Dato : 28-04-06 14:01

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
> Han vil jo ikke være online , så han må have den med posten

Har du ikke hørt om brevduer.*S*

Mvh.
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-06 15:53

Ricko. wrote:
> Han vil jo ikke være online , så han må have den med posten

Jeg har ikke nogen internetforbindelse der hvor jeg skal installere. Forstår
du det nu? Derfor er det smartere at have DirectX som en 50 Mb fil lige til
at installere.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 28-04-06 15:58

On Thu, 27 Apr 2006 23:24:17 +0200, Ole Sørensen wrote:

> På Microsofts site er der en del forskellige DirectX downloads. Hvilken skal
> man vælge?

Jeg ville personlig vælge "Get the Latest DirectX here" på denne side:
http://www.microsoft.com/windows/directx/default.mspx

> - DirectX 9.0c runtime

Jeg tror det er den samme som April 2006 nævnt længere nede. Den er
ihvertfald dateret 4/6/2006 som er en amerikansk måde at skrive 6. april på
:)

> - DirectX December 2005 Redist.

Den er ældre en den nævnt nedenunder

> - DirectX April 2006 Redist.

Se punkt 1. Det er den der er linket på den side jeg gav dig.

> - DirectX SDK (april 2006)

For software-udviklere. Ret stor pakke såvidt jeg husker, men almindelige
brugere har ikke brug for den.

--
np: Boc Scadet - innocent bystander
http://www.last.fm/user/front243/