Skærme
Fijala 3554
Omskifterbox
Fra : Dal

Dato : 17-06-01 10:48

hejsa.

Jeg har 2 pc'er ,og derfor 2 skærme Den pc'er jeg bruger mest har et
G400 kort. Den anden pc,er bruger jeg meget lidt.

Derfor kunne jeg tænke mig at bruge begge skærme på g400 kortet, og så en
omskifterbox så det er mulig at bruge skærm nr 2 på pc 2 uden at skulle
flytte kabler.

hvad mon den koster, hvis den findes. ??

Henrik Jakobsen

jako@worldonline.dk

Fra : martin

Dato : 17-06-01 20:23

> hejsa.

Hej..

> [...]
>
> Derfor kunne jeg tænke mig at bruge begge skærme på g400 kortet, og så en
> omskifterbox så det er mulig at bruge skærm nr 2 på pc 2 uden at skulle

De findes, har selv haft en manuel omskifterboks, som jeg måtte returnere da
den lavede 1,5cm lange skygger på skærmen - ikke så spændene.
Jeg tror at du skal ud og købe en automatisk omskifterboks eller i hvert
fald sikre dig at boksen er effektivt afskærmet.

> hvad mon den koster, hvis den findes. ??

Den boks jeg købte koster cirka 230 kroner, men nu har jeg købt en 14" skærm
af en kammerat for 200, det var en pris der var til at komme over.

-Martin

Fra : Allan Henriksen

Dato : 18-06-01 15:07

Prøv at kigge på www.hd.dk , jeg har købt en af deres switchbokse med
emulering, og nogle gode afskærmede kabler, den kostede ialt med kabler til
2 computere 850kr, jeg har ingen problemer med den, der er ingen streger på
skærmen, forbindelsen forsvinder til tider når jeg skifter over, men så
skifter jeg bare til den anden og så tilbage igen. Jeg har også et problem
med at musen ikke bruger mine instillinger for dens hastighed, når jeg
skifter frem og tilbage, derfor har jeg 2 muse til at ligge på skrivebordet.
Allan Henriksen

Fra : Dal

Dato : 19-06-01 19:49

"Dal" <jako@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flytte kabler.
>
> hvad mon den koster, hvis den findes. ??

Jeg tror jeg køber mig en brugt ekstra skærm.

/Henrik