MS Windows
briani 27239
"Brugere skal angive brugernavn og adgangs~
Fra : Steen Hansen

Dato : 26-04-06 09:04

Jeg har en maskine, som normalt er på et domain. Jeg har tidligere haft
tilsvarende maskiner til at køre standalone med autologon af
lokaladministrator på XP Pro ved at køre "control userpasswords2" og fjerne
fluebenet i "Brugere skal angive brugernavn ...". Denne checkbox mangler på
disse maskiner. Jeg mener tidligere at have oplevet tilsvarende, men kan
ikke huske årsag og løsning. Har det har noget at gøre med hvorvidt maskinen
er på domainet eller ej? - Diverse forsøg med og uden netværkstilslutning
har ikke kunnet "fremtrylle" checkboxen.

Er der nogen, som kan fortælle mig, hvad der er årsagen til den manglende
option og hvordan jeg kan få den frem?

M.v.h.
Steen