MS Windows
briani 27239
Office 2003
Fra : Michael Westi

Dato : 24-04-06 21:39

Har lige købt Office 2003 home edition.

Når man starter op i Word eller Excel, kommer der en irriterende
introduktions-boks i højre side.
Kan den ikke deaktiveres permanent?
Har prøvet at fjerne den via programlinien, men den kommer tilbage igen!!!!

--
Mvh Michael
"Death is just natures way of

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-06 22:21

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> introduktions-boks i højre side.
> Kan den ikke deaktiveres permanent?
> Har prøvet at fjerne den via programlinien, men den kommer tilbage

Hvad er årsagen til, du ikke bruger openoffice ??
Er det noget med filtyper at gøre ?

Fra : Hans

Dato : 24-04-06 23:50

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> "Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er årsagen til, du ikke bruger openoffice ??
> Er det noget med filtyper at gøre ?

Måske vil herren have noget, der dur.

Fra : Michael Westi

Dato : 25-04-06 01:06

> Måske vil herren have noget, der dur.

Kan se fra flere jeg har spurgt i forkert NG. Sorry. Sh** happens

Office 2003 er købt da jeg havde 97Pro i forvejen.

Fra : jda

Dato : 25-04-06 01:12

Tue, 25 Apr 2006 00:49:56 +0200, ved hjælp af elektroniske
kommunikationsmidler udtrykte Hans sig i dk.edb.system.ms-windows på
følgende måde:

> Måske vil herren have noget, der dur.

Fordomme blandet med uvidenhed er altid godt
--
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-06 17:21

"Hans" <Hans@æøå.då> skrev i en meddelelse

> Måske vil herren have noget, der dur.

Hvordan duer/duer ikke ?
Jeg har OpenOffice 2, og til
privat brug kan den lang mere
end jeg nogensinde vil få behov for.
Gætter på, dette gælder de fleste,
som har brug for et tekstbehandlingsprogram eks.,
medmindre det har noget med filkompatibilitet at gøre.

Fra : Denis Nissen

Dato : 24-04-06 22:27

> [...]
> introduktions-boks i højre side.
> Kan den ikke deaktiveres permanent?
> Har prøvet at fjerne den via programlinien, men den kommer tilbage

Ctrl + F1

Mvh Denis

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-04-06 22:34

Michael Westi wrote:
> igen!!!!

Prøv at spørge i news:dk.edb.programpakker.ms-office hvor office-spørgsmål
høer hjemme.

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 24-04-06 22:36

Michael Westi skriblede:
> Har lige købt Office 2003 home edition.

Så vil det være en fordel samtidig at købe
disse nyhedsgrupper:

Så sidder der en sværm af brugere til at hjælpe
dig på vej.

--
Lars Fragstrup

Fra : Svend

Dato : 25-04-06 07:01

> [...]
> introduktions-boks i højre side.
> Kan den ikke deaktiveres permanent?
> Har prøvet at fjerne den via programlinien, men den kommer tilbage

Brug Funktioner - Indstillinger - Vis - Opgaverude ved start (her fjernes
fluebenet)

Svend N.

Fra : Michael Westi

Dato : 25-04-06 07:42

> Brug Funktioner - Indstillinger - Vis - Opgaverude ved start (her fjernes
> fluebenet)
>

> Svend N.

Bing Takker for hjælpen

Mvh Michael