MS Windows
briani 27239
Enable bluetooth
Fra : Kent Friis

Dato : 23-04-06 11:17

Da jeg fik den bærbare, blev jeg hurtigt træt af de evindelige
"Der blev ikke fundet nogen blue-tooth enheder" og "Der blev ikke
fundet nogen trådløse netværk", og derfor disablede jeg begge dele.

Nu har jeg så fået en bluetooth-telefon, og så kan jeg sg* ikke finde
ud af at enable bluetooth igen "Opsætning af Bluetooth" i
kontrolpanel siger bare:

"Bluetooth-enheden blev ikke fundet.
Kontroller at bluetooth-enheden er korrekt tilsluttet og tændt".

Ordet "tilsluttet" antyder at det ikke er telefonen der menes, men
fx en USB-dongle. Men den bærbare har onboard bluetooth, så det kan
ikke være tilslutningen den er gal med.

Hvordan h*****e enabler man det igen?

Jeg har kigget i BIOS, der er det enablet.

Mvh
Kent

Fra : Henning

Dato : 23-04-06 12:06

On 23 Apr 2006 10:17:09 GMT, Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Da jeg fik den bærbare, blev jeg hurtigt træt af de evindelige

Fortæl hvilken bærbar Ofte er der en key-funktion til at
enable/disable.

Fra : Kent Friis

Dato : 23-04-06 13:13

Den Sun, 23 Apr 2006 13:06:04 +0200 skrev Henning:

> Fortæl hvilken bærbar Ofte er der en key-funktion til at
> enable/disable.

Der er en knap (med blå lys) der enabler/disabler både bluetooth og
wireless, men den reagerer slet ikke når man har disablet dem i Windows.

Det er en HP/Compaq nx8220.

Mvh
Kent

Fra : L.E.P.

Dato : 23-04-06 16:57

23 Apr 2006 10:17:09 GMT, skrev Kent Friis <nospam@nospam.invalid> :

> [...]
>ikke være tilslutningen den er gal med.
>
>Hvordan h*****e enabler man det igen?
>
>Jeg har kigget i BIOS, der er det enablet.

Har du også kontrolleret den i Enhedshåndtering?

Hilsen Lars

Fra : Kent Friis

Dato : 23-04-06 17:18

Den Sun, 23 Apr 2006 17:56:33 +0200 skrev L.E.P:

> Har du også kontrolleret den i Enhedshåndtering?

Der en en bluetooth-dims (noget med "busoptæller", vistnok (maskinen
er slukket lige nu)), men der er ikke de store muligheder. Fejlfinding
giver blot den sædvanlige "denne enhed virker korrekt", og opdater
driver giver "der findes ikke en nyere driver til denne enhed".

Mvh
Kent