MS Windows
briani 27239
19" skærm
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 23-04-06 10:14

Jeg vil gerne have en ny skærm, som skal være en fladskærm.

Jeg har i dag en almindelig 19" skærm, hvor jeg kører 1600x1200.

Kan man ikke få en fladskæem, som kan klare en tilsvarende opløsning?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 23-04-06 10:18

Henrik Steffensen wrote:

> Jeg har i dag en almindelig 19" skærm, hvor jeg kører 1600x1200.
> Kan man ikke få en fladskæem, som kan klare en tilsvarende opløsning?

Ja, men du skal se efter en med et 20" panel.

FUT: news:dk.edb.hardware.skaerm

--
Mvh. Lars

Ny i nyhedsgrupperne?
Besøg http://usenet.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-04-06 11:11

"Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> writes:

> Jeg vil gerne have en ny skærm, som skal være en fladskærm.
>
> Jeg har i dag en almindelig 19" skærm, hvor jeg kører 1600x1200.
>
> Kan man ikke få en fladskæem, som kan klare en tilsvarende opløsning?

Joda, her fx

http://www.apple.com/displays/

Det er lidt dyrt til privat brug.

--