MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Autorun
Fra : Kaj Larsen

Dato : 22-04-06 23:48

Hej

Jeg har deaktiveret autorun på min win2k, men er der ikke noget med at man
kan aktivere autorun ved at holde en eller flere taster nede mens man
isætter en CD?

Mvh. Kaj

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-04-06 00:19

Hej Kaj Larsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg har deaktiveret autorun på min win2k, men er der ikke noget
> med at man kan aktivere autorun ved at holde en eller flere taster
> nede mens man isætter en CD?

Jo, Shift-tasten.

Du behøver såmænd bare at holde den nede fra lige _inden_ dvd/cd-drevet
begynder at blinke hurtigt til slut, når man har smidt en cd/dvd i.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : John

Dato : 23-04-06 00:36

> Jo, Shift-tasten.
>
> Du behøver såmænd bare at holde den nede fra lige _inden_ dvd/cd-drevet
> begynder at blinke hurtigt til slut, når man har smidt en cd/dvd i.

Er det ikke omvendt. Altså, at man de-aktiverer Autorun med Skift-tasten?!

MVH
John

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-04-06 02:11

Hej John, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Er det ikke omvendt. Altså, at man de-aktiverer Autorun med
> Skift-tasten?!

Argh! Jo, selvfølgelig. Jeg burde vænne mig til at læse spørgsmål,
inden jeg prøver at besvare dem.

Iøvrigt tror jeg, at Kaj har ret. Jeg synes også at erindre noget
diffust om, at man kan holde én eller anden tastekombination nede for
at aktivere autorun, hvis man har slået det fra.

Men pokker om jeg kan huske hvad... (Og skønt Shift ofte er en slags
"modsat"-tast, er det ikke i dette tilfælde Shift+Shift

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm