MS Windows
briani 27239
ændre navn i win 3.11
Fra : GOnZo

Dato : 21-04-06 17:39

min svigermor vil give sin pc'er væk til en børne have
men hun vil gerne have fjernet sit navn fra maskinen ( denne version er
registeret til 'navnet')
hvordan gør man dette under windows 3.11 ( ja du læste rigtigt)

GonZo

Fra : Carl Drud

Dato : 21-04-06 17:45

GOnZo wrote:

> [...]
> registeret til 'navnet')
> hvordan gør man dette under windows 3.11 ( ja du læste rigtigt)

http://support.microsoft.com/?kbid=88363

Carl

Fra : GOnZo

Dato : 22-04-06 19:15

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> http://support.microsoft.com/?kbid=88363
>
> --
> Med venlig hilsen
> Carl

tak for svaret
jeg har allerede prøvet dette !
får bare at vide at setup eller winsetup kan ikke findes

GonZo

Fra : Henning

Dato : 22-04-06 12:17

On Fri, 21 Apr 2006 18:39:06 +0200, "GOnZo"
<ernbro@"_Slet-remove-this_"bigfoot.com> wrote:

>min svigermor vil give sin pc'er væk til en børne have

Det lyder som en rigtig gammel pc - er hun overhovedet sikker på
børnehaven gider ha' den? Børn stiller også krav!

Fra : John

Dato : 23-04-06 00:43

> Det lyder som en rigtig gammel pc - er hun overhovedet sikker på
> børnehaven gider ha' den? Børn stiller også krav!

Hvorfor ikke? Der er mange små sjove spil der kører fint på sådan en
maskine.

MVH
John

Fra : Carl Drud

Dato : 22-04-06 19:22

GOnZo wrote:

> tak for svaret
> jeg har allerede prøvet dette !
> får bare at vide at setup eller winsetup kan ikke findes

Der står også flg:

"If you are using Windows for Workgroups 3.11, either edit the
SERIALNO.INI file with a text editor (such as Notepad) and restart
Windows for Workgroups...".

Carl

Fra : GOnZo

Dato : 23-04-06 11:17

> [...]
>
> "If you are using Windows for Workgroups 3.11, either edit the
> SERIALNO.INI file with a text editor (such as Notepad) and restart

dette findes heler ikke

jeg leder efter et program som kan ændre dette. ( ved at det findes til win
9x)

GOnZo

Fra : Anders Pedersen

Dato : 23-04-06 22:16

Den 21.04.2006 kl. 18:39:06 skrev GOnZo
> [...]

> registeret til 'navnet')
> hvordan gør man dette under windows 3.11 ( ja du læste rigtigt)

Jeg har gjort det i win 3.11 for workgroup med filen serialnr.
i windows\system

Jeg har os prøvet win 3.1 for nogle år siden men
hvor jeg ikke fit det til at lykkkeds med den guide fra microsoft af.

Så den nemmeste måde er at reinstalere windows.

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen