MS Windows
briani 27239
Åbning af filer tager pludselig meget lang~
Fra : Erik Andersen

Dato : 21-04-06 16:23

Det er gældende uanset om det er en lille eller en stor fil. Om det er en
Word fil, en billedfil eller en hel tredje type.

Det er kun tilfældet, når filen åbnes fra Stifinder/Denne computer.

Hvis jeg åbner den samme fil i programmet f. eks. Word eller PhotoShop åbner
filerne med det samme.

Der er ikke virus på maskinen.

Er der nogen, der har været ude for noget lignende?

mvh
Erik

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-04-06 16:55

Erik Andersen wrote:
> Det er gældende uanset om det er en lille eller en stor fil.
> Om det er en Word fil, en billedfil eller en hel tredje type.

Har du testet for spyware? Eller fx defragmenteret?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 21-04-06 17:56

"Erik Andersen" <erik_a@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse news:4448f8af$0$38728$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
>
> Der er ikke virus på maskinen.
>
> Er der nogen, der har været ude for noget lignende?

Det er der. Jeg læste forleden det er en fejl i en opdatering for nylig
fra Microsoft.
Du kan finde noget hos dem om det og en måde at rette fejlen på.
Jeg har ikke link, men nu ved du hvor du skal lede.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-04-06 18:10

<http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms06-015.mspx>

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-04-06 18:20

Hej Rudi Stegen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Hans M. Pedersen:
>
> <http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms06-015.mspx>

Måske skulle <http://support.microsoft.com/kb/918165> også lige med.
Der er ganske vist en link på den allerede nævnte side til denne, men
det kan være langsommeligt at læse alle interne referencer igennem for
at finde den, der nok er mest relevant.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : John

Dato : 21-04-06 21:36

"Rudi Stegen" <newsnospam@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der er ganske vist en link på den allerede nævnte side til denne, men
> det kan være langsommeligt at læse alle interne referencer igennem for

Fedt svar, sikkert samme fejl jeg har.

Tak for det John

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-04-06 21:51

Hej John, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Fedt svar, sikkert samme fejl jeg har.

*Hvis* det viser sig at være tilfældet, så fortæl det blidt

Jeg tænker på <Xns97ACE7049AB3RudiStegen@postednews.klen.dk>, hvor jeg
skriver, at jeg måske forkert har fået det indtryk, at din fejl var
kommet kontinuert over længere tid og derfor ikke kunne have noget med
denne parch at gøre.

> Tak for det John

Lad os nu se om der er noget at takke for.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : John

Dato : 22-04-06 15:16

> [...]
> denne parch at gøre.

> Lad os nu se om der er noget at takke for.

Det var der, nu virker det perfekt, tak endnu en gang

John

Fra : Erik Andersen

Dato : 24-04-06 07:34

> <http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms06-015.mspx>
>
> --
> Hygge fra Århus - Rudi
> http://stegen.dk/pclinks1.htm

Tak alle for jeres forslag.
Det er først nu, at jeg har fået mulighed for at se jeres forslag i
nyhedsgruppen. Jeg afprøver linket senere i dag og skal nok meddele
resultatet.
mvh
Erik

Fra : Erik Andersen

Dato : 24-04-06 08:11

> [...]
> Det er først nu, at jeg har fået mulighed for at se jeres forslag i
> nyhedsgruppen. Jeg afprøver linket senere i dag og skal nok meddele

Hej igen

Tjah, jeg ved snart ikke hvad jeg skal skrive, for nu er det godt nok blevet
forvirrende. Før jeg ville tilrette registry som beskrvet her:
<http://support.microsoft.com/kb/918165, valgte jeg at afprøve problemet
først. Til min store overraskelse eksisterer problemet ikke længere!!!. Jeg
har haft problemet med langsom åbning af filer i ca. 3 uger. Nu eksisterer
problemet ikke længere, som det gjorde i fredags. Der er ikke lavet nogle
ændringer i opsætrningen over weekenden.

Det forstår jeg ikke.

Nogle forslag?

mvh
Erik