MS Windows
briani 27239
software til ændre boot rækkefølge
Fra : Peter Jensen

Dato : 21-04-06 07:49

Hej,

Jeg skal bruge et stykker software til Windows XP som kan ændre boot
rækkefølge i BIOS, gerne noget freeware. Nogle gode bud og link

Fra : Calle.

Dato : 21-04-06 08:13

Peter Jensen wrote:
> Hej,
>
> Jeg skal bruge et stykker software til Windows XP som kan ændre boot
> rækkefølge i BIOS, gerne noget freeware. Nogle gode bud og link

software!!! tryk en af følgende taste ved boot for at komme ind i BIOS:
del
F10
F2

--
*** Calle ***

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-04-06 08:30

Helt enig.

Hvad nu hvis pc'en står i den anden ende landet og brugeren ikke er IT
kyndig? Jeg kan overtage pc remote, men først når pc'en er i Windows.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 21-04-06 08:49

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> writes:

> Hvad nu hvis pc'en står i den anden ende landet og brugeren ikke er IT
> kyndig? Jeg kan overtage pc remote, men først når pc'en er i Windows.

Den slags er biosspecifikt. Min gamle Acer havde et sådant program -
har fabrikanten ikke det, er det bare ærgeligt :)

Er der ikke en it-kyndigere person i nærheden?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Calle.

Dato : 21-04-06 08:56

Peter Jensen wrote:
> Helt enig.
>
> Hvad nu hvis pc'en står i den anden ende landet og brugeren ikke er IT
> kyndig? Jeg kan overtage pc remote, men først når pc'en er i Windows.

Der må da også være en i det område der kan hjælpe.
Ellers kan du vel guide via tlf, imens det står på.

--
*** Calle ***

Fra : Calle.

Dato : 21-04-06 08:57

Peter Jensen wrote:
> Helt enig.
>
> Hvad nu hvis pc'en står i den anden ende landet og brugeren ikke er IT

hvor er den anden ende af landet, kan jo være der er en der lige vil smutte
forbi, og gøre det for dig!

--
*** Calle ***

Fra : Fynbo

Dato : 21-04-06 15:04

> hvor er den anden ende af landet, kan jo være der er en der lige vil
> smutte forbi, og gøre det for dig!
>
> --
> *** Calle ***

Den anden ende af landet er måske nordjylland?.. Vil da gerne give en
hjælpende hånd
hvis det er her i nærheden ( Frederikshavn ).

Fynbo

Fra : Calle.

Dato : 21-04-06 15:14

Fynbo wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Den anden ende af landet er måske nordjylland?.. Vil da gerne give en
> hjælpende hånd
> hvis det er her i nærheden ( Frederikshavn ).

Jeg tager så opgaven hvis det er i nærheden af sønderborg

--
*** Calle ***

Fra : rEh

Dato : 22-04-06 12:45