MS Windows
briani 27239
Hvorfor virker PowerToys ikke?
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 19-04-06 10:24

Jeg har installeret PowerToys fra Microsoft til windows xp pro men når jeg
sætter flueben i at man ikke skal trykke ok for at logge på når man starter
computeren op men gå direkte ind på skrivebordet så gør den det ikke.

Nogen der kan anbefale et andet Tweeks program hvor det virker?

Monty

Fra : Sune Storgaard

Dato : 19-04-06 11:26

Monty(7000) wrote:
> [...]
> gør den det ikke.
> Nogen der kan anbefale et andet Tweeks program hvor det virker?

start/kør: control userpasswords2

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-04-06 11:41

Den 19-04-06 11.23 skrev Monty(7000) følgende:
> [...]
> sætter flueben i at man ikke skal trykke ok for at logge på når man starter
> computeren op men gå direkte ind på skrivebordet så gør den det ikke.

Der er enkelte ting, som kun virker i den engelske version af Windows.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gem internettet på din computer med Net Snippets.

Fra : Calle.

Dato : 20-04-06 09:07

Monty(7000) wrote:
> [...]
> gør den det ikke.
> Nogen der kan anbefale et andet Tweeks program hvor det virker?

brug tweayui istedet

--
*** Calle ***

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-04-06 18:16

Calle. skrev:

>brug tweayui istedet

Du mener vel Tweakui?

Powertoys er en samling småprogrammer, hvoraf Tweakui er et af
dem.
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Calle.

Dato : 20-04-06 18:28

Kerim Ellentoft wrote:

> Du mener vel Tweakui?

Ja

> Powertoys er en samling småprogrammer, hvoraf Tweakui er et af
> dem.
Ja, ok, men man kan hente tweakui for sig selv, og jeg har endnu ikke
oplevet den svigter

--
*** Calle ***

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-04-06 18:57

Calle. skrev:

>Ja, ok, men man kan hente tweakui for sig selv, og jeg har endnu ikke
>oplevet den svigter

<ordkløveri>
Alle programmer i Powertoys skal hentes separat, kan ikke hentes
samlet.

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
</ordkøveri>