MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Microsoft AntiSpyware
Fra : Steen J

Dato : 19-04-06 04:40

Jeg kan kun få den til at regne med en 12 timers klokke i Scan Schedule. jeg
vil gerne have den til at scane dagligt kl 18:00:00, men den sætter den hver
gang jeg trykker på knappen "Update Schedule" til kl 06:00:00.

Hvad kan problemet være?

/Steen J

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 19-04-06 06:49

"Steen J" <steen@cutie.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg vil gerne have den til at scane dagligt kl 18:00:00, men den sætter
> den hver gang jeg trykker på knappen "Update Schedule" til kl 06:00:00.

sæt den til 06.00.00 PM så skulle den være der

/Ole

Fra : Steen J

Dato : 20-04-06 20:17

"/Ole (6000)" <ole.ryoVOV@HUNDgmail.com> skrev i en meddelelse

> sæt den til 06.00.00 PM så skulle den være der

Jamen, jeg har ikke mulighed for at vælge AM/PM.

/Steen

Fra : Calle.

Dato : 19-04-06 09:00

Steen J wrote:
> [...]
> Schedule. jeg vil gerne have den til at scane dagligt kl 18:00:00,
> men den sætter den hver gang jeg trykker på knappen "Update Schedule"

microsoft antispyware er forældet (beta1). Den nye version hedder defender
(beta2) og kan hentes her:
http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx

--
*** Calle ***

Fra : Steen J

Dato : 20-04-06 20:17

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> microsoft antispyware er forældet (beta1). Den nye version hedder defender
> (beta2) og kan hentes her:
> http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx

Tak.

/Steen