MS Windows
briani 27239
:-/
Fra : Jack

Dato : 18-04-06 20:19

Mozilla gennemhullet af sårbarheder
Erhverv: Mozilla har frigivet en opdatering, der lukker ikke færre
end 20 forskellige svagheder i browseren Firefox samt mailklienten
Thunderbird.
Af Lars Otto Andersen
tirsdag 18. april 2006 , 12:13
Mozilla har frigivet en opdatering, der lukker ikke færre end 20
forskellige svagheder i browseren Firefox samt mailklienten Thunderbird.
Derudover er Seamonkey og Mozilla Suite også omfattet af flere af de
rapporterede sårbarheder. Det oplyser sikkerhedshuset CSIS.

Flere af sårbarhederne skal betragtes som alvorlige, og kan blandt
andet udnyttes til køre arbitrær kode på et sårbart system fra en
fjernlokation - typisk via driveby fra en særligt udformet hjemmeside. CSIS
anbefaler, at patche eventuelle sårbare Mozilla produkter med det samme.

Firefox bør opgraderes til version 1.5.0.2.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 18-04-06 20:39

Jack skriblede:
> Mozilla gennemhullet af sårbarheder

Det er vi da fuldstændig kold i røven over, for
ved du hvad, den er ikke en del af windows og
browsere har deres helt egen gruppe, som er:

--
Lars Fragstrup

Fra : Jack

Dato : 18-04-06 21:19

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse
Jack skriblede:
> Mozilla gennemhullet af sårbarheder

Det er vi da fuldstændig kold i røven over, for
ved du hvad, den er ikke en del af windows og

Det var ca. derfor jeg skrev det her... Der er altid en eller anden Firefox
nørd der vil ha´ folk til at skifte når de har lidt problemer med Ie.
Og forklaringen er altid, at i Firefox er der aldrig nogle sikkerhedshuller.

Men vær du endelig kold, humor er en sjov størelse, nogen har den andre
ikke

Fra : Ole C

Dato : 18-04-06 21:22

Jack skrev blandt andet:

> Der er altid en eller anden
> Firefox nørd der vil ha´ folk til at skifte når de har lidt problemer
> med Ie.

Det er derfor det er en rigtig god idé at placere indlægget der hvor folk
med browserproblemer kigger....

--
vh
Ole C

Fra : Peter T.

Dato : 18-04-06 21:30

Jack udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> Firefox nørd der vil ha´ folk til at skifte når de har lidt problemer
> med Ie. Og forklaringen er altid, at i Firefox er der aldrig nogle

Kan du ikke lige kigge på din OE? For den quoter *ad helvede* til. ;)

--
Mvh. Peter T.

Fra : Jack

Dato : 19-04-06 09:42

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke lige kigge på din OE? For den quoter *ad helvede* til. ;)

I know....

Fra : Per Riber

Dato : 19-04-06 16:31

Jack skrev:

> I know....

Tsk, tsk - prøv Thunderbird..

mvh Per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-04-06 16:32

Per Riber skrev:

>Tsk, tsk - prøv Thunderbird..

Eller en newsreader

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Peter T.

Dato : 19-04-06 16:46

Ivan V. Klattrup udviste en rettidig omhu og skrev:

> Eller en newsreader

Thunderbird har svjv en glimrende newsreaderdel, der fungerer nogenlunde
korrekt.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Jack

Dato : 19-04-06 16:46

"Per Riber" <none@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Tsk, tsk - prøv Thunderbird..

Forkert gruppe LÅÅÅÅL

Fra : Per Riber

Dato : 19-04-06 18:11

Jack skrev:
> "Per Riber" <none@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Forkert gruppe LÅÅÅÅL

Jeg ved det, men jeg kunne ikke nære mig

mvh Per

Fra : Jack

Dato : 20-04-06 17:07

"Per Riber" <nospam@none.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg ved det, men jeg kunne ikke nære mig

det skal heller ikke være så firkantet.